snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 16 december 2014

Känna stolthet

Av Sofie Karlsson - 16 december 2014 22:10

Ja Gud ja det måste man få våga känna! Ni skall bara veta hur mycket jag har växt detta år, så sinnessjukt egentligen från vara egentligen en Nolla i folks ögon,

Folk som säger att man luktar illa!!

Folk som tycker att man är ful!!

Folk som tycker man är dum i huvet!

Folk som tycker man inte är värd något!

Folk som tycker man var tjock och kallade en det ena och det andra!


Ja denna bild visar lite så som det kändes just vid dessa tillfällen då detta har hålt på i många många många år!

Det är Inte förns nu jag har hittat mig själv "nästan" skall jag väl säga!

Men detta år har jag växt extremt mycket som människa och hittat mycket av mig själv som jag inte vågat ta fram förut! Vågar lite mer en vad jag brukar! Får nog till och med komplimanger utan att ja behöver det jag bara får de! Och ibland tänker man de att är det verkligen till mig ?

Men jag har gjort TVÅ stora saker nu på väldigt kort tid!
I lördags nu som ni läst har jag tävlat i styrkelyft och ståt på en scen framför många människor och särkilt folk som redan kan detta har jag stått då på en scen alldeles ensam! Bara jag och vikterna! Och då stå där Och visa för många att jag är stark :/ ja det är jobbigt och jag gjorde det och att ha familj och vänner där stärkte mig något enormt!! Och mitt team älskar er ni är så jävla bäst!! Och coachen!! Ja du är BÄST!

Sen var det idag jag gjorde det jobbigaste någonsin!! Shiiiit asså jag har verkligen överträffat mig själv så enormt ska ja säga er!
Jag har då först gjort en PowerPoint presentation på 11 slide tror ja det blev! Som handla om städarna och samt om mig i slutet för som skall få känna mig lite mer och vem ja kan vara!
Och idag var det dags för mig på vår
BNI grupp att ställa mig upp och prata! Och det gick så FÖRBANNAT BRA!!! Jag är så sjukt lycklig ni anar inte jag känner väl lite så att ingenting kan stoppa mig nu!!!
Jag har gjort mycket nu som jag har överträffat mig själv så ja kan verkligen bara släppa på allt och jag visade verkligen vem jag är idag och vem jag vill bli!!

Så älskar livet just nu känner ja!!!
Så jag kan väl säga er ni som aldrig trott på mig eller ni som sa att jag aldrig skulle bli något eller ni som tryckt ner mig så långt ner i skorna som möjligt ni kan dra åt skogen!
För det jag har kämpat för det har tagit lite över 15år att rätta till! Och jag klara de och ja skall väl säga så här jag är sjukt stolt över mig idag! Och kommer aldrig tvivla på mig själv igen! Ni kommer aldrig kunna stoppa mig igen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards