snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Svett tårar spya......

Av Sofie Karlsson - 17 december 2014 21:10

Ja det kan man säga vilket satans bajs pass!!!

Jag kände idag att det var dags för ett coach pass!!
Så när klockan var slagen så stack jag bort och laddade med en HEAT och så började jag värma upp.

Sen var det bara att köra
Mark med brett grepp
Och smal bänk

Svettigt? Jo men de kan man säga!
Efter första rundan så sprutade!!!

Sen blev de-
Godmorning
Militär press
Super mega jobbigt!
Och det var ej slut där :) hehe

In i bland fria vikterna och köra!

Drag
Och step bräda med vikt.
Satans jobbigt!
Och just de jag skaka i hela kroppen redan efter första setet :P haha

Men slut där? Nae icke ut och köra idiot rodd :P
JA JÄVLAR VILKET PASS!!
Kändes kanon och har fått en liten positiv tråd tråd att hålla i igen!
Men känns lite som det är försent att nå mina mål! Ja egentligen jag har hela livet på mig men jag ville ha nått
Mina mål för 2 år sen helst i somras fråga mig inte varför men! Har tröttnat lite på det här med få bli smal kanske får Acceptera att jag alltid kommer var mullig!!
Men drömma kan man alltid göra.
Vi får se vad som händer nästa år!


Och Jerry här har du lite flex :P haha
Å tack för peppen!!

Och svetten kom CHECK!!
Så skönt men min svett luktar så satans vidrigt :/ fyyyy men men

Och tårarna kom CHECK!!
Ja bakom i huvudet kommer tårarna samtidigt som jag är så stolt jag står där jag lyfter jag klarar de!
Men idag så kom det över mig när jag fick se mig i spegeln idag så fick jag bara över mig att vad stor jag är och skit tjock i nya tränings byxorna :/
När jag gjorde godmorning höll ja på att SPY! För det var så hemskt när jag fick se mig i spegeln så jag vill inte titta magen bara hängde och nae fy!!
Men coachen sa vill du stå åt andra hållet? Ja tack och ja det säger nog en hel del att han känner nog mer en vad man själv tror!!
Så gråten inombords och kämpa vidare!


Så vad händer 2015?
Spännande att se!

Puss kram!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards