snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

År tvåtussenfjortons årskavalkad...

Av Sofie Karlsson - 1 januari 2015 19:21

Ja då har jag kollat igenom vad som hänt detta år och nog hittat något för varje månad det har endå hänt lite =)

 

Januari...

 

Ja jag började ju hösten 2013 som ensam kontorschef i Linköping på Städarna,

Och ja Januari så hade jag verkligen hela året framför mig och ja jag sitter ju här idag och kör förbi över ett år helt ensam att skött Linköpings kontoret och även fått in mer kunder så som privata och företags kunder.

Sjukt stolt men kämpar fortfarande med att inte bli stressad och få ont i hjärtat!

 

 

 

 

Februari.....

 

 

Våra kära kompisar gifte sig <3 och jaf fick vara med på denna upplevelse =) och det är jag så glad för! att min älsakde bogseringslina hörde av sig och ville berätta vad som hände!

Och det var så himla fint bröllop och fint bröllops pas så klart <3

ÄLSKAR ER!!!!

 

Och jag fångade brudens buket <3

       

Jag krockade även denna månad och det är det värsta som hänt mig någonsin : /

allt var ju mitt fel :/ såg inte rölysset och solen blänkte i mina ögon...

   

 

 

 

 

Mars.....

 


Då fick jag träffa värdens finaste kille <3! Våra älskade vänner nere i Småland har änltigen bivit föräldrar <3 Till deras finaste kille Lukas <3

hitta inga bilder sen Mars så fick bli sommar bild <3 ÄLSKADE POJK!

 

 

 

April....

 

Ja efter allt tjat på sig själv och skrivande så börjar jag väl endå komma tillrätta med mig själv jag börja liksom tro på mig själv, det är något som funnits i tankar många månger men det är ju folk runt omkring mig som fått mig att tro på mig själv <3

 

 

 

Maj.....

 

Fick tillbaka körkortet =)   '

Sedan i Maj så fyller hälften av familjen år =) och lilla ja fyller år och ja blev 26 år =)

 

 

Juni.....

 

 

Äntligen dags för Tjejvättern & Vätterrundan och där med grabbarna =)

Jag körde Tjejvättern en vecka innan Vätterrundan och den gick kanon, och super kul och trevligt även att det regnade :P haha      

 

Sedan hade vi även en super kul möhippa för min finaste vän Elin <3

En hel dag i Norrköpig och en visit på Kolmådrdens djurpark på tropikariet!

     

 

'

Juli....

 

Ny träning startade utomhus med grabbarna Marcus och Jerry - LKPG strenght =)

Så jvla grymt utomhus - välta däck springa med vikter m,m så GRYMT just nu sitter jag och tänker att lnska det var sommar så man kunde träna ute =)

 

 

Vi åkte även på semester uppåt i landet för hälsa på våra älskade vänner och fru man och familj Tevell! <3

EN UNDERBAR VECKA.. . uppe i Östersund i Trångsviken.

             

Och denna sista bild så är detta jag lever för kämpande med att våga göra våga känna! våga visa..

 

 

Vi åkte vidare denna semetser från Östersund till andra sidan Sverige och då till Örnsköldsvik då vi var bjudna på ett Bröllop till detta år <3 för finaste Elin och Anton .

Gud så fin hon var och Anton med <3

           

 

Augusti.....

 

Blev ägare till den vita faran <3

 

 

 

 

September....

 

Håller challenge pass på gymet ACTIC - tornet =)

 

 

Oktober....

 

Middag med en fin vän som blev mycket fint prat <3 ÄLSKAR DIG GUMMAN....

Och det du berättade för ett tag sedan blev jag så glad att jag fick tårar... 

 

 

 

Sen var även jag och mamma <3 ute och käkade med pappa och Anders.

Sedan åkte vi på konsert på SAAB ARENA. där vi skulle se James Blunt!!

     

 

 

 

November....

 

Styrkelyftet blev verklighet, jag tog det lite som en liten grej bara.. Men det visade sig vara roligare en vad jag själv trodde. och det gick as bra då jag slog 3 st PB på 2 dagar =)

tack vare killen Anton från Stockholm och Coachen så klart!!

   

 

 

December....

 

Lusse lyftet =) tävlade med Ronja och Kristina och med Coachen som var med och stöttade oss och vi

tävlade med Team LKPG strenght =)
Allmänt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards