snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2015

Av Sofie Karlsson - 19 februari 2015 21:31

Ja super super härlig dag endå fått mycket att göra!
Började ap tidigt redan kl 6.00 för hjälpa min kollega på djursjukhuset.
Sedan blev de kontoret för insläpp av personal samt ha första medarbetarsamtalet för i år!

Sen blev de att åka och köpa fika till morgon mötet! Men blev inställt eller ja vi flytta på de! Men jag satt med cheferna hela dagen Ida det var super kul väldigt roligt när dom har tid att bara hos oss och sitta och jobba ihop och hjälpa varandra!
Jag hade även medarbetarsamtal med dom fast om mig då!
Och mycket roligt vad jag tyckte för mer en 6 mån och jag berättade öppet och ärligt vad jag kände för allt och hur jag mådde förut!
Och hur de är nu!

Men mycket roligt att veta att allt går bra och januari gick kanon :)
Och jag slagit mina mål!!!

Underbar känsla i kroppen och jag skall slå mer
Rekord detta år satsningen för mig e 30Tussen upp till i fasta företag har tagit ett del mål och nu ska de bli nästa!


Men för att göra de så måste ja ha min sömn :)
Puss kram

Av Sofie Karlsson - 18 februari 2015 20:13

Ja jag har känt mig svullen inget händer i kroppen jag mår endå jävligt bra det kan jag ju säga!
Men samma känsla som jag fick innan jag undersökte mig hos doktorn angående om min sköldkörtel!

Och visa symptom kommer nu med!

Men får väl bara för mig! Men man blir så trött att jag har kört sten hårt i snart 2v. Ja högst 2 dagar som ja käkat kolisar. Jag vill så gärna att det händer men känns som min kropp håller på att ställa om sig fortfarande sen jag slutade röka.
Så mina smala år kommer väl non gång :/
Men i ibland vill man ha dom åren nu eller ja jag hade de men så blev man större!

Jag tränar just nu med ett gäng eller ja jag tränar typ inget för jag hittar ingen tid för de då jag först har ett 100% jobb och sedan bor jag utanför stan, har en fantastisk hund jag måste åka hem till eller åka och lämna om jag har med henne till jobbet!
Så när min sambo jobbar borta så hittar jag ingen tid då jag sköter allt hemma och jobb m,m
Själv klart jag kan träna hemma men tyvärr har jag inte gjort de!

Men jag vill så gärna åka och träna på gymet träna med gänget få vara med team lkpg strenght.
Det såg så kul ut igår. Alla har sina tränings scheman m,m jag vill med!

Alla har kommit så långt men jag har fått i backen då det bara går bakåt bakåt bakåt hela tiden!
Men jag ska fram MEN det tar sån jävla tid hela jävla tin!

Som sagt jag har aldrig gett upp och det kommer jag inte göra nu heller men man måste gnälla lite och få upp energin glöden igen!!

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 17 februari 2015 21:29

Ja lite så faktiskt "lilla ja"
Ja kanske stora ja jaja skit samma men i alla fall!
JAG har hållit pass sen innan sommarn och det var lite knackigt i början men nu några månader senare så har jag fullbokade pass nästan en vecka innan :D så jävla grymt!
Så himla kul!
Så himla glad jag blir!!

Så jag sträcker lite extra på mig och krigar på!
Tack alla ni som kommer!!
Ni är super grymma varje vecka!



Tänk om jag med kunde få köra järnet!! Mitt huvudet vill så mycket den vill massor men min kropp säger nej eller mina knän säger nej.
Det känns med lite så där utanför! :/


Puss god natt

Av Sofie Karlsson - 16 februari 2015 20:53

Från att må så dåligt så man inte känner igen sig själv jag trodde till och med att det var fel på mig så gick till doktorn och kollade upp mina värden i kroppen och träffade en riktigt bra doktor! Som lyssna på mig hur jag mådde m,m
Men när proverna kom så mådde jag 100% okey sa ja då sa han men Sofie vad vill du göra då!? Vad känner du!
Ja de var då jag fick gå till en psykolog. Men det är Läskigt när man inte känner igen sig själv!! Till å med att jag inte ville åka hem till folk vill inte umgås ville inte!
Har ett par grannar som vi fikar ofta hos och jag hade inte orkat jag blev ledsen när det kom upp plötsliga saker om att åka iväg m,m och varför? Vet jag inte men allt som blev plötsligt blev jobbigt.



Men idag nu 2015 så känns det kanon!
Jag är så lycklig!
Jag trivs!
Jag börjar gilla jobbet!
Jag umgås så mycket jag hinner!
Jag har två jobb!
Jag älskar livet!
Jag bor bra!
Jag och sambon älskar varandra mer!
Jag har livet framför mig!
Jag börjar älska mig själv igen!
Jag börjar få rull på träningen!

Ja jag börjar få livet på rullning!

Älskar njuter lever LIVET!

Tack ni som funnits där lyssnat och stannat, och älskar mig för den jag är!

PUSS KRAM

Av Sofie Karlsson - 11 februari 2015 21:11

Ja nu på två dagar har man fått höra att det bara lysser om en :)

Ja det blir ju i alla fall inte sämre :) haha..
Tack älskade ni! Ni gjorde livet lite lättare och kan nig bara att de är lite som vänta i livet som gjort mig till en lyckligare människa! <3

Puss god natt!
Som sagt jag älskar livet just nu!

Av Sofie Karlsson - 10 februari 2015 21:20

Tisdagar är något som jag ibland bävar för pga av långa dagar jag är en tjej som älskar att vara hemma njuta av min ledighet och pyssla hemma ja älskar lediga kvällar. Samt som jag älskar att vara med mina vänner och fika.

Men tisdagar i alla fall först jobb :)

På städarna som ledare sedan hem vara sambo sköta hemmet vara en matte med <3

Sedan skall jag in och vara en PAIN in the as!! Alltså hålla i pass CHALLENGE men så fort klockan går jag kommit till Actic tornet så bara njuter jag! Jag älskar det verkligen och känner mig så sjukt duktig! Jag lär andra när jag ser dom gör fel!
Jag vet själv hur det skall kännas m,m och verkar som folk gillar mig för dom kommer ju tillbaka och ja tisdag kvällarna är inte så dumma!

Men många dummare tankar som kommer när jag går där och peppar dom hur lat jag är eller hur stor jag ser ut m,m i mångas ögon kanske en instruktör skall vara smal,muskulös snygg sexig m,m Det är det värsta med tisdagarna men det positiva kommer över dessa tankar oftast pga av alla som säger dom kommer tillbaka och gör de alla blir glada när dom ser mig och tycker det är lika intressant varje gång för som ej vet vad som händer!

SÅ TACK ALLA NI SOM KOMMER !!
Och tack coach jag skulle aldrig stått där inne om inte du bollat över detta pass till mig ! TACK!!


Puss kram och god natt!

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2015 19:14

Ja nu är det näst intill klart.

Ja just nu älskar jag livet så där lite extra för allt är så perfekt som det bara kan vara <3.
Vi har flyttat från det lilla rosa som endå var väldigt gulligt men endå ett litet jobbigt hus.
Och flyttat till ett stort helt underbart hus med vita väggar rum man får göra om till sitt om man vill en super härlig braskamin ja allt ja tvättstuga!
Och det flyter på på jobbet och det är super SKÖNT!

Även fått hem sängen och även soffan! Dom sa att de skulle vara 2 veckor kvar i onsdags men kom dit i helgen för hämta sängen men så sa han att soffan hade kommit :D så glada vi blev så vi åkte hem med sängen och in igen fort fan för hämta soffan :)

Älskar den verkligen för den är så sjukt stor fin och så mysig att man kan ligga och mysa ihop med sambon. <3 och monstret!
Så nu är det halv roliga kvar pyssla inreda mega kul :)
Plocka upp njaaa sådär. Men mår så himla oförskämt bra just nu helt magiskt så jag nästan fäller en tår!
Fattas bara en sak! <3


Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 4 februari 2015 21:12

Ja idag efter jobbet så åkte jag för att få tid inför en koll utav min bils bakdel då min kära bror gled in i mig :P

Så lite redig baktill så imorgon fick jag tid för de så blir att börja tidigare imorgon för att hinna med.

Sen blev det att åka till gymet :)
Väldigt taggad tyckte jag var endå!

Så tog en heat med fina vännen <3
Bossen <3 Queen <3
Men så klockan gick så jag gick bort till bandet tillslut för börja trampa och börja små springa lite lätt för jag skall få igång det igen!
Jag vet när jag började när jag hade köpt mina första löppar skor för 2,5 års sen och sprang som aldrig förr och tillslut kom jag upp i 1 mil och jag vill dit igen :) och jag skall klara det
Icaniwill!!

Men när jag gick där så pang kände jag knät blev varmt och en lustig känsla inom runt knät nästan en känsla som det blir svullet :/

Och det suger så In i helvete att det aldrig kan släppa jag vet ej om jag törs fortsätta kriga och kämpa på : |

Har träffat en tjej i min BNI grupp så hoppas ja verkligen kan få en tid hos henne och att hon skulle kunna hjälpa mig.
Får boka en tid efter lön.

Nu slapp framför tv till BIGGESTLOOSER :)

Puss kram

Skapa flashcards