snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2015

Av Sofie Karlsson - 2 februari 2015 20:40

Ja det är väl lite som ett tale sätt :D
Men nu är 2015 här jag har jobb att kämpa med och lite till jag har mig själv att utmana med både mat och träning jag skall bli frisk i mitt knä jag skall slå rekord i mycket!
Men jag skall äntligen få flytta <3
Så jävla skönt.

Och när man får höra att det får hända grejer snart så blir man lite pepp :)

Men idag en måndag :P haha
Började jag med ledigt från jobb efter semester :D hehe välbehövligt men jag blev upphämtad av bäste gym polarn Alex TACK!!
Så åkte hämta min bil och sen for jag mot gymet :)
Drack en celsius och börja värma upp och sedan plockade jag fram inför knäböj - mark och sedan en rygg!
Körde 5*8 sen bytte jag mot rodd och benpress plus ben spark Fast 5*5.

Så blev ett as bra börja från semester pass :) haha
Sen fick jag kniv behandling av Alex då coachen hade kunder.
Så är trött på att knät skall strula hela tiden! :/ så nu får det vara bra tänker jag! Så behandlingen visade mycket bra då jag kunde sätta mig riktigt jupt! :) så imorgon kör vi framsida av lår och insida knä så nu skall det hända grejer!!

Så första dagen kan jag snart checka av med träning mat frukost lunch och kvällsmat och straxt somna så jag orkar jobba! :)
Och imorgon skall jag hämta mitt packet från FITNESSGURU <3

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 1 februari 2015 20:55

Ja då är vi hemma igen både skönt och icke skönt för man vet att verkligheten kommer komma till sig men tisdag morgon börjar jag kl:6.00 det kommer bli en lång dag men jag hoppas verkligen att det kommer vara lugnt och skönt eller ja inte för lugnt men vill verkligen inte få tillbaka mitt stressiga hjärta poff så fort jag lämna jobbet och åkte på Kick off förra helgen så har det varit toppen!
Men vi får se!!


Nu i alla fall hemma eller ja hemma i skit huset en enda stor röra just nu med massa flyttkartonger men det är ju kul men vill bara flytta direkt!!! :)
Nu nu nu nu!!

Men haft en toppen vecka verkligen lugn och skön ja lite oro som jag skrev sist bort tappad sambo och smärta i mina revben efter den "lilla" smällen :/
Mycket drickande men Gud så skönt att bara vara äta vad man vill åka skidor, basta så mycket du vill!
Vi åkte och bada och bubbla en dag gött!

Jag och Elin tog en relax 30min hon massage och jag ansiktsbehandling!
Så himla gött,

Så avslappnad till tussen och det vankas med nya planer från och med nu GOOD food! Grönt grönt grönt KÖT FISK FÅGEL :) hihi
Ja det låter väl alltid så men detta var planerat för ha något att se fram emot :)
Men skall äta gott och njuta påvägen och träna det jag gillar älskar och skall slå mina record som jag planerat!
Och skall nog göra en lista på vad jag skall nå och strycka ett sträck så fort man klarat av sina grejer! :) så 2015 kommer bli bra och det är ju även en liten skräll de med alla säger de men nu måste 2015 bli ett bra år :)
Och det börjar med en flytt innan 2 v nu så kul kul kul kul!!


Så börjar även med att beställt hem fitness grejer och hår grejer :)
Gud så kul!

Puss kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards