snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Två steg fram och fyra tillbaka!

Av Sofie Karlsson - 24 mars 2015 22:04

Allt har varit så himla toppen eller ja inte allt men det mesta var super länge sen jag hade bröst smärtor nu!
Men PANG så kom de som på posten idag :/ fullt ös på jobbet och så kom de!

Jag blir så ledsen och tänker att jag skall väl inte ha de!
Men fick höra fina ord idag tack för de trodde jag verkligen inte att ni trodde om mig! Tack. Så det mesta släppte
Men när smärtan kom idag så blev jag enu mer stressad över allt och även mitt bästa på hela veckan frågade jag bästa coach om han kunde ta åt mig mitt pass ja håller i på tisdag kvällarna jag kände att de blev för mycket.
Ville bara hem kände ja efter den smällen! :/
Och själv klart kunde coach ställa upp och hoppa in! TACK!!

Ibland blir de inte som man vill och måste då föröka säga nej till sig själv!
Säga att ta ett steg tillbaka och tänk efter är det värt de?

När skall jag säga nej?
Måste börja ta hand om mig själv och gå in rutiner i mitt liv igen jag skall tillbaka till den Sofie som klara allt den som var odödlig :P

Puss kram älskar er fisar!!
Sov så gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards