snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

Vilja saker

Av Sofie Karlsson - 29 mars 2015 09:45

ja man måste ha viljan om allt skall gå, man måste känna att man har tid att göra saker, man måste känna att man kommer någon vart!

Ja jag har viljan men smärtan i mig att smärtan i knät ej släpper är så ledsamt! Jag vet liksom inte vad jag ska göra!
Jag kan liksom inte ge 110% på gymet när ja då går till gymet så vill ja köra allt kunna göra allt!
Och ja vill bränna fett bränna bränna bränna!

Jag skall non gång komma dit jag vill det har jag lovat mig själv att jag skall komma dit!
Men när vet jag inte en, hur jag set ut och hur jag är idag och hur jag skall bli är just nu för tillfället en endå stor verklighet och dröm!
Så just nu får jag drömma mig bort för den jag vill bli och hur jag skall göra för komma dit. :)
Och många mål jag skall utsätta min kropp för men det kommer också bli en stor resa den dagen jag anmäler mig för dessa galenskap.
Men jag vill och jag ska :)

Ja och jag har kommit en bit påvägen även att man fått tagit 2 steg tillbaka för bli enu hälsosammare :)
Ja idag är jag en hälsosammare tjej eller ja jag har slutat röka i alla fall eller jo jag tränar och äter så nyttigt som möjligt :)

Sluttade röka för 1år och 8mån :D
Sjukt stolt över mig själv och det jag har gått upp är ingenfara egentligen pga av jag mår enu bättre idag :)

Och ni skall veta att inte ett enda bloss sen jag bestämde mig! ;)

Puss kram på er! <3

 
 
Ingen bild

Missstrand

29 mars 2015 23:43

Hej, ville bara säga att du är väldigt duktig. Slutade själv att röka för sex år sedan och började min resa då så jag vet hir svårt det är och hur många steg bakåt man måste ta innan man kommer i mål.

Sofie Karlsson

30 mars 2015 14:18

Tack :)
Bra jobbat du med!
Ja det är sjukt vad man gjort mot kroppen för en jävla pinne att suga upp!
Man tycker de ska släppa snart men tar väl tid samt att jag har väldigt mycket stress inom mig så det stoppat väldigt mycket i mitt kämpande med.

Tack för du skrev och läser :)

 
Louise

Louise

5 april 2015 00:33

Hejsan, väldigt fin blogg vill jag börja med att skriva:)
Undrar om du har några tips på hur man kan sluta röka samt börja träna lite för att gå ner i vikt?

Starkt jobbat!!
Www.nouw.com/sommaarbaarn

http://Www.nouw.com/sommaarbaarn

Sofie Karlsson

5 april 2015 09:20

Tack Louise :)

Ja tips för rökningen så bestämde jag mig bara det går inte att tvinga sig själv att sluta för man ej har råd,alla andra tjatar m,m
Du ska känna det själv att det är dags.
Och det som man kan göra är ju att träna mycket konditions krävande träning tror ja på som håller förbränningen på hög nivå.
MEN vi är så olika glöm aldrig de. Så som jag gick upp 20 kg och du kanske bara går upp 5kg tex.
Så det är så olika hur kroppen reagerar på.
Men tänk på att du bli hälso människa :) utan cigaretter det är helt underbart att vara fri men jag vet ju om att var gott de var :P
Men har inte tagit ett enda bloss sen jag slutade och det är jag glad för.

Så varför vill du sluta röka?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards