snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

Bara hälsa på...

Av Sofie Karlsson - 30 mars 2015 21:43

idag var det en sån jävulskdag på jobbet så ja trodde jag skulle sprängas! Sjukt mycket att göra först skjutsa folk hit och dit åka hämta lämna!
Få dåligt samvete för vi har för lite fordon :/ för lite folk pga av folk är sjuka :/ allt på en gång samt inte hinner med någonting! :/
Åka på 3 möten idag fram å tillbaka hit och dit göra de och de!
Sjukt stort ett jobb men som tur är kommer bästa kollegan ner från norrpan för slå sitt klocka huvud i mitt för hjälpa mig.
Ja jag kanske låter lite hård mot mig själv men sån kommer jag nog alltid vara tills den dagen jag fått någon som lyssnar på mig.
Då kommer jag nog känna mig stolt och duktig!

Men tyvärr just nu så hinner jag inte med så blir allt bort glömt eller jag finner ingen ro jag vill bara hem och bara va sova ligga i soffan vill inte vara med någon!
Jag har ingen ork kvar när klockan slår fyra om jag ens slutar då.
Har blivit så många timmar men endå känns de som om jag inte kommer någon vart.
Så idag på min lunch som Jag hade för engångs skull tog så åkte jag förbi gymet innan jag åkte till kontoret igen. Och träffa världens bästa Rebecca!<3 och coachen var där med.. Och som sagt just nu är det lite så åka dit säga hej dricka kaffe umgås men träna? Va är de? Lyfta vikter?
Ja jag vill så gärna men är i sån jävla svaka fast endå inte men känner ibland att det inte är någon ide pga av det bara står still :/
Men jag kan inte sätta fingret på exakt vad de kan vara men jag får sån panik på eftermiddagarna att jag bara vill hem. Hem hem hem hem!

Men fick ett bra tips av min kära svägerska att köra mat och tränings schema vecka för vecka.
Och ska nog testa de se hur ja mår då. Och försöka lära mig med att man kan vara duktig om man går och tränar 2 dagar i veckan :P
För mig annars ska det vara minst 4pass annars kan de vara typ...

Ja det blev ett ganska laddad inlägg mycket känslor och vill så mycket men ska bara behöva så lite.
Men imorgon hoppas jag hinner till gymet och känna mig pepp att hålla i challenge imorgon känns som folk har tröttnat där med :/ ja vet inte kanske bara ja som får för mig bara.
Men gymet är tanken imorgon.

Puss kram <3 sov så gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards