snuttetuffsan

Alla inlägg under mars 2015

Av Sofie Karlsson - 7 mars 2015 10:04

Ja då är man i stor staden!

Passaten fick stå bredvid snyggingen eller ja extremt skitig Porsche.

Men vi är framme och allt gått bra även inne i stan :P
Jag var först ut för få behandling just nu ligger ja och behandlas för mitt knä och tydligen min 10års moppe skada som förstört mitt knä :/

Så vi får se vad som händer med :P


Puss kram ;)

Av Sofie Karlsson - 4 mars 2015 20:31

Ja stack till gymet med en liten hunger känsla Måilla känsla lite med kom en medarbetare till jobbet och hade spytt m,m hemma och ja hoppas verkligen inte jag blivit smittad!! Om det är maginflesan :/

Så tog en HEAT och en bar för dämpa hungern eller vad de var.
Och pratade med bästa Rebecca

Det blev kondition men kändes i venen efter tredje dagen :P
så bestämde när jag stod där att 15min räcker för idag och sedan tänkte jag sätta mina knän på prov!
Så de blev legday! :D

Körde insida, baksida, utsida ja varenda jävla sida på mina ben!

Avslutade med den gamla övningen 1varv med utfall med 20kg i vikt att hålla i så en vända ner i gången sen släppa en vikt så man tar en 10kg gå ner sen släppa den sista vikten och köra utan och sen en blanda att hämta den sista :)

Så detta kommer kännas i mina ben :) så påt imorgon igen!

Men väl hemma förut så skulle jag laga mat efter duschen och duscha gick ku bra men ha diskmaskinen ugnen och spisen och tvn på samtidigt var inte populärt för mitt lilla hus! 

Så det blev svart här hemma kan man säga och höll på att skita mer mig! :P 

men hoppa in i lille bilen och åkte till Ica och köpte proppar så nu är de igång igen och jag fick mat i magen :) 

Så nu slapp innan man skall sova :P 


PUSS KRAM

Av Sofie Karlsson - 3 mars 2015 21:48

Hejsan svejsan !!

För lite mer en vecka sen sms min svägerska mig :) och fråga om ci skulle peppa varandra och köra 3 veckor utan socker! Och why not tänkte ja :)
Så vi har kört 1 vecka nu och med god mat så går de ju!
Och RUTINER! Matlåda och man bara kör! 3 veckor är en bagis :P

Igår körde jag gymet tänkte nu fan denna vecka när jag är helt ensam hemma kan ja fokusera på gymet!
Så himla skönt men tråkigt att sambon och monstret är borta!
Men jag kan helt enkelt fokusera mer på mig då! :)

Så igår starta jag min måndag eftermiddag med 1h crosstrainern :)
Så jävla skönt men innan man gått över gränsen av 15min är så sjukt tråkiga sen kommer 20min sen efter de räknar man minuter på ett bra sätt man tävlar med sig själv ja är så o alla fall!
Man pressar 2min sen tar de lugnt sedan påt igen och jag stod så länge att de blev 1h och 700kalorier ;) tror de blev de :P
Det är så sjukt gött när man är klar varför gör man de inte fler gånger?
Eller varje vecka? Varför har jag tappat detta? Jag vet ju att det är skönt att pumpa ur sig! Träna muskler är med jävligt kul men tagit lite lugnt med de ska sagts köra igång snart!

Sen idag då tisdag stack jag till gymet tanken var tidigare men blev i alla fall 40 min på crosstrainern och 500 kalorier!

Så är inne i ett floooo nu som bara känns så jävla bra!
Så skall hålla detta nu och bara njuta och leva bara må bra!

Och Challenge passet går kanon och även idag 11st på passet 12 st till fullt men folk köar för komma till mig köar 1 vecka innan för vara säker på att få en plats! :)

Men nu ladda batterierna inför morgondagen!
Puss kram och tack kära Anna för vi gör detta ihop! Och alla peppande sms <3
Puss

Av Sofie Karlsson - 2 mars 2015 19:52

Idag vakna jag upp med pöjken i mitt liv och vårt älskade monster <3

Sedan for jag till jobbet för förbereda dagens jobb.

 

Det har varit en bra jobb dag med möten me gänget och åkte även iväg med chefen på möte med kul att träffa kunder ihop,  men tyvärr går ju dagarna så himla fort :P

Imorgon är de en halv jobbig dag stress morgon men tror jag klarar ut den!

 

Sen när väl klockan blev så mycket att jag kunde åka hem men den blev mer endå som vanligt. men när jag kom till gymet så träffa jag så klart den underbara personalen : ) Snacka med dom en stund sen så var det dags att ta tag i de igen =) ner och svida om sedan skutta upp igen och hoppa på crosstrainern hade väl inget mål direkt men jag stod där och trampade på bra länge!

 

 

Och själv klart med en flaska Actic vatten =)

Men hade även mina snygga hörlurar på mig och en redigt bra musiklista som dunkade i mina små öron!

Klockan steg mer och mer i minuterna och tillslut så var det 50 min :D så himla skönt.

Man blir så sjukt stolt över sig själv när man väl stått på den där satans maskinen så länge och när jag står där så kommer det fram en som alltid är med på mina pass jag håller varje tisdag kväll och pratade lite då dom aldrig ser mig träna så blev han så chockad m,m så började han prata om att han tyckte det var lustigt att hans intruktör inte var mer tränad pga av han är med samtidigt och kör i passet, ja jo tänkte jag och sa jo jag är ju med lite lön fett ja jo men du gör ju inget på passen.

Ja ibland vet jag inte om man vill ha en ärlig människa eller inte :P.

Men det r något jag tänkt på länge och faktiskt släppt fram tills idag då när han sa de, för tänkt på de vad alla andra tycker pga av att jag ser ut som jag gör, lite lön fett sådär.

Men berätta för han då att jag kämpar osv pga av mina rök kilon som jag gått upp. Jaja sa han.

 

Jaja tänkte jag, jag sakll inte ramla oga av såna människor, eller såna människor men ja såna som inte vet hur dom skall öppna sin käft för det inte skall bli FEL!

 

Men tillslut så gick han och jag trampa vidare och det blev 1 hel timma =)

 

 

Med över 700 kalorier blev avsprungna =)


För några dagar sen kollade jag och sambon igenom bilder från hasn mobil som ligger här på datorn och hitta ett par bilder på  mig och det är så jag får en tår i ögat då jag var så sjukt fin då gnällde inget jag mådde så himla bra.

Men en sak jag kom ihåg var att jag tyvärr hade små grejer att jag ej var helt nöjd att man ska ha och ska ha och ska ha lite till lite till..
Men vet man att man kan så kan man ju lite till, men att jag gått upp lite nu eller ja ite 20 kg är de men jag kan skriva de jag kan erkänna de jag vet varför men jag sak inte börja på heltid, men ibland känner jag att va fan jag skiter i allt. Men sen kommer jag på mig själv att jag tänker tanken och stoppar den liak fort MEN sjukt att det kan göra så mcyet åt i kroppen att man skall svälla upp :/

 

       

 

Men jag har ett mer hälsosammare liv nu! men ett sämre BMI :P

 

Puss kram på er så kör vi imorgon igen!

 

Skapa flashcards