snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 april 2015

Vilken dag

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA!
Möte på möte på möte!
Men flyttat bra himla bra!

Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet!
Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du inte till gymet jo just i fan skrek jag och han tog mig i hans famn för hjärtat börja rusa i trehundra direkt och gav mig en stor kram!!!
Sen åkte jag lugnt där ifrån!

Och passet gick allt bra men blir så förbannad när någon lägger sig i mitt jobb! :/ så sjukt onödigt!
Men väl färdig tränad så brumma ja hem till Karln och landet frisk luft!!
Och underbar utsikt!
Och hoppas min hals ont inte blir värre!!! Ja som sagt vakna med halsont FUCK!

Puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Av Sofie Karlsson - 31 mars 2015 21:40

Ja då hade tisdag kvällen gått!! Och det blev tyvärr inte som jag tänkt mig kl:16.00 skulle jag infunnit på gymet men får ta det non annan dag istället fick jag jobba häcken av mig för hinna med det ena och det andra tvätta och dona på kontoret. ...

Skapa flashcards