snuttetuffsan

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofie Karlsson - 18 juni 2012 20:45

Japp måndag träning det vart en PW men inte vilken PW som helst :P haha när jag kommer en bit mot borensberg så kommer det en hund helt plötsligt vet inte vems det är ingenting :/ ARG Sofie kan man säga den förstörde min PW för jag hade med min lilla Vovve <3 såg inte om denna hund var en tik eller hane :/ ååååå jävla hund tyckte jag den följde ju efter oss jag sa åt den att gå hem och skvätte grus men den gick hem för jag vände sen när jag skulle gå över färristen så kommer den där jävla hunden igen men va fan jag kan ju liksom inte bara gå så jag gick ner till husen och se om det finns non som äger hunden så kom det fram en så frågade jag är det din hund????? Ja oj det är det vist :/ fy fan inte ett enda be om ursäkt !!!! Så då gick ja hem igen så vart inte så långt idag lite över 3 km :/ skit men men då vet jag att jag aldrig ska gå åt detta hål i alla fall !!!! Men en liten PW och huvud värken släppte efter 2 värk tabletter :) och imorgon blir det PR power Run :) haha

Av Sofie Karlsson - 18 juni 2012 16:30

Jajjemen måndag är de :) underbart helgen gick för fort tyvärr men så kan det vara ibland :P men jag är lika glad för de !! Jobbat idag Cissi och jag var as trötta på 1 städet men andra då verkade det som om det var party fredag vi sjöng som vara den :) ad pigga vart vi plötsligt !! Kul :) sen var det nu mublering på jobbet och två möten hoppas det hjälpte till något är ju ny på detta :) men hoppas dom tyckte det gick bra för det tyckte jag :) hihi sen kom älskade mamma o pappa förbi :) kollade hur sin lilla dotter hade de på jobbet <3 kul!! Och nu sitter jag äntligen i soffan med en celsius <3 och ska försöka ge mig ut och köra intervall idag med bitzi så klart så idag får vi ta tiden som de går för kan bli 2 bajs stopp kanske:) just nu ligger hon och sover :) och jag känner huvud värken komma så jag är lite osäker på om ja ska :/ hatar att känna så hör och mitt huvud pallar inte kontors jobb värkar det som!! Men vet ni att det finns fler dagar att träna på liksom och jag har varit så himla duktig förra veckan och man behöver liksom inte träna 24-7 ;) jag fick en sån härlig kommentar idag av älskade Kajsa <3 " nu får du väl endå inte gå ner mer i vikt :) " sött klart ja inte ska försvinna men roligt när det är non som säger så för då ser dom att man gör något med sin kropp :) så positiv dag idag plus att jag fått hem min skor ÄNTLILGEN!!! Och dom satt som en smäck !!! Nu kom älsklingen hem med så hejsvejs !! // lycklig snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 17 juni 2012 13:14

Jajje men grill vart det i helgen :) i fredags så var vi bort bjudna till älskade Cissi och Oscar :) vid deras myss pys hus :) så himla gulligt förstår verkligen att dom kommer trivas :) en att bo i en lägenhet !! Så väntan på att Anders ska komma dit så pratade vi massor och drack vin så klart :) sen när Anders anlänt så vart det grill och käka senare skräck film :) så när väl klockan sa god natt så åkte vi hem super talför en as fin och mysig fredag Cissi och Oscar <3... Sen igår lördag lugn och skön dag förutom på morgonen så var min kära vän Sara svensk billig ringde 8.30 :/ men hon bad ju om ursäkt :P haha men då när vi vakna så var det snabbt att åka och hämta min bil där barnvagnen var som Sara och klump skulle hämta :) så vart lite väntan på vännerna men vi fick trevligt med fika ute i solen :) sen tog jag en powernap :P gött och inte göra ett skit !! Sen då till grillning igen hemma hos Sara och flydding :) myss myss !!! Och deras hus blir så fint kul för dom!! Sen tänkte jag att denna vecka kan ju bli skön lugn m,m men ja just de INTE kan man säga kontoret 2 dagar och sen bara 2 dagar hemstäd sen är det midsommar afton :) och den ska Firas hos BULLAN och ERIK!!!!! <3 men det blir ingen fika med vänner känner att jag inte har tid men får hoppas de men vill inte lova något för jobb träning packa m,m så fullt upp jajjemen!! Just nu är det söndag en så länge och vart vist för lång sovmorgon :/ haha men skönt att Karln ligger kvar :P så nu är vi i stan för handling och mattorna ligger i bilen för dom ska till kära svärmor för tvättas tills vi ska flytta :) snällt <3 så nu på väg dit för lämna av och en fika får vi hoppas på :) kram kram // snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 15 juni 2012 15:40

Japp idag är en kanon dag solen är framme kortbyxorna på och linnet är på :) så himla skön spring tur jag tog :) har sprungit i tre dagar nu förbättrat mig med lite över 1 min varje dag :D mera skönt STOLT!! Så 4 km på 23.45 heja mig!! Maten har varit super frukost ägg majo lunch köpt ihop plockad egen sallad :) Sen kvälls mat vet jag inte men tror de blir grillat hos Cissi och oscar och Cissi är så gullig så hon tänker på mitt LCHF käk <3 gulle dig :) så de var dagens Spring :) hejsvejs alla hurtbullar och softpotatisar <3 // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 juni 2012 15:19

Kom upp som planerat :) skönt så på med 2 ägg och kaffe så hoppa in i duschen lite snabbt :) sen ut och käka ägg o majo :P och kopp kaffe sen iväg till jobbet :) längtar till jobbet liksom fredag idag :) jippi väl framme så tog en kaffe på jobbet pratade lite m,m sen så sa jobbar kompisen att jag nästan stod på fälgen :/ inte lika rolig fredag då men i alla fall vi åkte till vår första kund imorse kl 8.00 var vi där en bil var hemma så vi knacka och ingen kom så vi tog fram nyckeln och skulle låsa upp ja just de gick ju inte att komma in!!! Dom hade låst övre låset med :/ herre Gud!! Så vi ringde och ringde Inge svar så vi skickade sms att vad som hänt m,m men i get svar nu heller!! Så vi åkte till nästa som tur har vi så bra snälla kunder som förstår att det kan bli krångel ibland !! Stor guld stjärna till dom!! Så vi for vidare till dom andra städen så vi slutade kl 13.00 idag skönt liksom fredag :) men tillbaka till Pys punkan!!! Haha frågade Cissi om hon kunde hjälpa mig och det kunde hon så snällt så <3 så vi tog fram reserv däck och domkraft :P jag slängde mig ner och skulle kolla hur man satte fast domkraften och precis när jag lägger mig ner så såg jag att några grabbar eller grabbar :P MÄN kom de var ku lugnt men sen var som ju en hel arme när jag ligger där på backen och skulle leka smart :)MÄNNEN frågade " är de haveri eller?" Ne lite pys punka :) " behöver ni hjälp???? Frågade dom ju så klart man kan ju liksom inte svara nej för jag fattat ju själv att det går ju fan så mycket fortare om dom gör de :) haha så dom skulle hjälpa oss dom var väl 10 grabbar MÄN :D en tog i så han nästan skulle föda barn tror ja :) haha höll nästan på att säga att är nog bättre att vi tar i :) haha men killen som krystade han var tvungen att sluta annars skulle han spräcka tröjan han hade :) Hahahaha skit kul haha men sen så tyckte MÄNNEN att åk till gummi mojen så jag åkte till moppes bil verkstad i stället :) så ha. Hjälpte mig så snällt så :) så en så länge är det bra får se över natten hur det ser ut :) väl hem så pratade jag med chefen ett par ord skönt!! Sen hemma så i med den goda drycken och ut och sken bare <3 och nu sitter jag här och njuter av solen och väntar på bror som ska hämta nyckeln till sin bil! Sen ska jag duscha fixa till sig så man ser vacker ut :P fast konstaterat idag att jag och Cissi är jävligt snygga för alla stirrar på oss :D tihi men ska i alla fall till Cissi och Oscar ikväll på middag ska bli super mysigt och sen få se deras hus dom flyttat till nu föra veckan ska bli intressant :) så hejsvejs på er ha en as härlig fredag på er <3 // snuttetuffsan !!

Av Sofie Karlsson - 14 juni 2012 20:11

Japp Då var det tränings inlägg igår då som ni vet migrän!!!! Urs urs men men en dag ledigt från världen gör ju inget det enda som flög i min mun var en glass :) gött var de!! Idag då maten var oki men åt sen lunch men annars normalt ägg frukost med majo och Taco till lunch :D sen var jag så hungrig så ville ha något snabbt så två ägg och majo till kvälls mat :) trött på ägg??? NEJJJ!! Haha älskart !!! Sen chocklad Mousse mums!! Sen till träning då :) det bästa på hela dagen!!! Idag för står ni sprang jag 4 km på 25 min!!! Så jävla bra jag är om jag får tycka det själv STOLT!!! Sen igår som jag skrev om min vikt 2+ kg :( men skrev med min kära bror <3 han skrev de 1-2 kilo hit eller dit det gör väl inget :D han får verkligen mig att tänka positivt!! När det gäller min träning för han tror verkligen på mig !! Och idag sa min jobbat kompis Lovisa att jag är så himla duktig med min vikt :) blir så glad :) gulle dig<3 så idag efter scens träning känner ja mig pepp igen men får de hur jag mår imorgon :P känns bra nu men får se när jag går upp imorgon !!! Hihi imorgon är det fredag och då ska jag ta mig en lång promenad om jag hinne!!! Puss på er som tror på mig och visar det med för den delen ni stärker mitt själv förtroende att jag verkligen kan!!! :) snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 14 juni 2012 19:51

Ja precis när jag kom tillbaka från min spring tur så var svärmor och svärfar här :) och klippte gräset åt oss så snälla dom är :) blir så glad att dom är så hjälpsamma :) så in med mig diskade plockade lite sen ut och hjälpte svärmor och räfsa gräs men hon räfsa ja titta på :P sen så tog jag tag i grusgången så hela grusgången är gjord :) skönt !! Så gräsmattan klippt och grusgången gjord check !!!! Så lite gjort :) så fixat mat med kotletter till Karln och jag ville äta snabbt så två ägg :) med majo och nu sitter jag här helt själv med en super god chocklad Mousse <3 MUMS!! så nu efter en hel dag på jobb, kanalen och trädgård så är jag mycket värd en kväll i soffan :) Puss kram på er alla <3 // snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 13 juni 2012 21:01

Ja ni vikten det är de största i mitt liv just nu nästan förutom jobbet då!! Men vikten ja blir lite ledsen när man ställer sig på vågen nästan 2kg plus va fan liksom?????? Vad har hänt?? Detta kan dra ner mig så in i helvete !!!! Men jag känner mig inte tjock och svullen så hoppas hoppas att det är muskler!!! :/ men varför liksom!! Och idag ingen löpp runda för mig MIGRÄN!!! Fy fan planerat hela efter middagen så ska man ligga på soffan och må Piss :/ varför liksom??? Varför!!! Men men nya tag imorgon hoppas ja på och idag jag fuska inte kan jag inte säga klart jag ska köra hårt med LCHF men jag UNNA mig en glass jävligt gott var det!! Så nu är det nya tag igen efter glassen! :) bara så att ni vet man får unna sig men inte varje dag men varannan eller 1 gång i veckan? Är det ok? Man väljer ju liksom själv hur Mycket eller fort man vill gå ner !! Eller hur?? Men energi skulle vara super gött att få och jag vet en person jag får det av fru Gotland !! Måste träffa henne och få energi och råd!!! Måste hända något snart och jag vet jag vet att när som helst det har hänt förut att jag står stilla ett tag sen smäller det till pang så är 5 kg borta så jag får väl göma vågen tills vi flyttat !! Så får vi se då hur mycket jag tappat !! Då säger vi så!! :) pepp Pepp pepp måste ha pepp!!! Ne ni gå och sussa så jag vaknar med massa massa energi imorgon !!!!!! Puss och god natt <3 // snuttetuffsan <3

Skapa flashcards