snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2012

Av Sofie Karlsson - 18 september 2012 17:26

Ja urs TRÖTT!!!
Vet inte vad detta är men många grejer som far runt i huvudet = TRÖTT
Fryser lite ont i halsen jo men vist håller på att bli sjuk!! Tyvärr var de tydligen min tur denna gång så Kanjang in i kroppen och Hals medicin. Och får hoppas att dom närmaste 2 veckorna blir lugna för Kajsa är sjukskriven från och med idag så hoppas på det blir lite lugnt i alla fall!! De ska nog gå bra.. Tur jag har Cissi som finns vid min sida som fixar med vårat hemstäd så tar jag resten..
Som sagt jag tränade igår hemma och idag ont i halsen som sagt kul va ? Nae inte direkt!! Men men sånt är livet!

Jag vill göra så Mycket komma tillbaka till den pigga Sofie hurtiga Sofie sociala Sofie men hon är långt borta nu känner jag och saknar henne väldigt mycket!!! Men hon kommer väl fram när hon känner sig redo!

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 18 september 2012 08:45

Ja precis jobbe var de idag segt kan lika väl åka hem och sova ap trött!!! Men ska sitta ber och läsa arbetshandboken nu !
Hej svejs :)

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 17 september 2012 17:39

Japp ja har kört hopp rep 320 hopp
Och kört hopp mellan varannan låt och bär jag inte hoppa så dansa jag röven av mig och sittups, ben sparkar, utfall, plankan med mera ;) as kul och svettig så in i bomben!! Gött mos!! Så alltså träning hemma idag man tager vad man haver!!!
Ska nog ge mig på något imorgon jag aldrig trodde :) vi får se spännande blir det om jag gör de!

fortsättning följer.....

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 17 september 2012 16:22

Celsiusen är slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shit attans helvetes jävla skit :/

Vet inte vad som är med mig men på med tränings kläderna jippi kände jag i kroppen!!!!!! :D
Så var de ja ingen Celsius men de skiter ja i men sen var fan är mitt headset till mobil fan???????
Hur fasen ska ja kunna träna???
Jag kan verkligen inte träna utan musiken de är liksom allt i min träning!!!
Ni kanske tänkte nu att Gud vilken dålig ursäkt men inte är de det för mig fan heller ut och spring själv utan musik och blåsten i öronen nae urs!!
På med musik hemma högsta volym och så ska jag fasen hoppa hopp rep!! Så det så!!!

Den som hittar mina headsets kan ja slå en Pling :) tack på förhand!!

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 16 september 2012 17:53

Jajje men den är så välkommen så :)
Är så trött på bruna pelargoner nu!!
Så mina fina ljung och prydnads kålen är framme i trädgården nu :)
Ny klippt gräs räfsat och fint ;)
Underbart att ha en ute dag med älsklingen <3
Så har vi varit hos vännera Sara och Martin hämtat fina presenter till mina gullungar <3
Och imorgon börjar en ny arbetsvecka med nya fall ;) nya möjligheter :)

Ha en super mysig söndag kväll alla!!!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 september 2012 21:28

Att alla känslor kommer fram man får en sån berörd känsla av dessa människor underbara människor ?
Hur många lingon finns det i världen Om man tänker så är det verkligen så här i verkligheten att Föreldrarna är så rädda eller inte rädd vet inte vad jag ska skriva men som om dom inte vill skämmas i fall dom gör bort sig eller att dom blir tvingade till att göra saker men märker man att dom gillar detta blir glada m,m så låt dom göra detta!!

Men Gud vad ja grät inte första gången jag sätt denna men Gud vilken härlig film ?
Tackar för mig idag pussar o kramar
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 september 2012 16:52

Ne ni :)
Ni som känner mig vet att den där Sofie Karlsson kan handla och inte gå på stan utan att handla :) hihi
Så idag vart det stan som sagt med Sara ? o lilla Isabell ?
Och Sara handlade med tur för henne att hon köpte not i alla fall ;) annars skulle ja tvingat henne :P
Jag köpte nya örhängen kors så klart och pärlor vart de :)
Nytt linne ett svart med kors på :P
Jeans bolero två st en till mig och en till älskade mamma ?
En ny luvtröja as tuff :) nya trosor de var nog de hela :) hihi var massa mer ja ville ha typ as snygga stövlar med tror ja ska köpa samma i två olika färger vi får se :P as sköna
Sko mani?? Japp men skor är kul :)
men är jävligt frustrerad över mina bröst!!!! De är ju det liksom att jag har inga!!! Ho ho ho det ekar ju liksom i BH:n silisar ja tack!!
Och problem med ryggen idag inte lika kul inte!!! Skulle hämta plånboken på Anders jobb så från bilen och till Saras bil när ja skulle sätta mig ner så hög det till :/ så ONT!!!
Så nu ligger ja i soffan och tar de lugnt
Allt är ju gjort inne så ikväll eller imorgon blir det utomhus dag :)

Och en annan sak min älskling har kommit hem från jobbet Så jag är lycklig ?

Fortsatt trevlig lördag eftermiddag :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 15 september 2012 09:41

Ja vet inte riktigt om vad jag är :)
Kl ringde 6.15 :/ TRÖTT!! Men upp duscha äta frukost å KAFFE!!! Å så klart slumra jag till på soffan och så kolla ja ut om pappa hade kommit och de hade han så ut och säga hej sen gick ja in för att ta tag i städningen sp dammsugit torkat golven tvättat en maskin som skall hängas ut snart så nu ligger och andas ut ett tag.
Ska ut och provköra bilen kolla så den mår bra :) sen blir det vidare in till stan med Sara ? shopa eller fönster shopa :) sen ska jag hem och ta det lugnt köpa non ny film ska jag göra laga god mat eller köp mat? Mycket frågor idag :)

Puss kram ha de super :)
//snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards