snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2012

Av Sofie Karlsson - 5 september 2012 13:41

Jajjemen då har jag tagit tag i denna
LIVIT grej ;)
så nästa tisdag ska jag ro om mig själv värd detta kanske ?!? Jo de är jag efter allt slit jag gjort med mig själv och jobbet och LIVIT upplevelsen fick jag förra året på våran julfest vi hade då blev jag utsed till årets medarbetare <3 stort tack!!!
Så tänkte kanske var dags att utnyttja den nu :) när hösten är på väg :/ så man ror om sig lite innan kylan kommer!!

Ta hand om er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 4 september 2012 22:01

Ja vet inte liksom vad som hänt idag eller vad är med mig?!?!? ;)
Men en sån FANTASTIK dag i dag ;)
Helt jävla underbart först en sån himla trevlig upplevelse på min lilla våg ;) - stod de idag skönt!!!
Och vidare till en sån FANTASTISK människa på en mysig uppiggande prat stund som alltid hos bogserlinan <3 när några timmar med underbart prat åkte jag vidare till en annan FANTASTISK vän i björsss ;) lilla Lovisa <3 pratade om allt mellan himmel och jord.. <3 all kärlek till henne som är så stark MAMMA!! LOVE LOVE LOVE too YOU!!!
När några timmar där så var det dags att åka hem till rosa huset :)
Så väl hemma där så skynda jag mig in med bitzi hemma och bytta om för jag skulle snabbt iväg till en annan FANTASTIKS vän som jag skulle överraska idag ;) med att klippa gräset hos henne. Kom dit klippte lite lite lite så började det så klart som F*N spö regna!!! Så hem igen och rensa under sängen för att lägga alla grejer och kläder i mina nya DYRA plastlådor :/ vart så bra så ;) så imorgon ska det bli en sväng till soppstation IGEN ;)

Så var det en annan FANTASTISK människa som SMS mig nu på eftermiddagen och frågade vad ja gjorde för hon och hennes dotter hade en present till mig :D
Varför frågade jag och fick till svar : för att jag är sån fin vän ;) ååååå så FANTASTISKA <3 <3 <3
Så dom kom och jag fick ett sånt tufft halsband as FINT!!!!
TACK FINA NI <3

Och fick ett till sms av FANTASTISKA Annelie <3
Du hann att klippa en del ändå ju! Nästan allt vid landet. Go du är! Va glad jag blev! :) vilken fantastisk människa du är gumman. :) puss

Så idag vart ÄVEN jag en FANTASTISK människa <3

Och imorgon kommer enu en FANTASTISK vän Sandra <3 <3
Super glad <3

Hejsvejs ha de bäst
Och en annan människa som är helt jävla störd i huvudet hon kan inte må bra herre Gud henne skulle jag inte ens kunna se i verkligheten åååå GUNILA PERSSON!!!!!! Men det är väl därför man tittar på hemma fruarna :P

God natt <3 Och provade Även klänningen idag <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 september 2012 20:43

Ja ni fy f*n så svårt de ska vara att hitta dom där stora stora förvarings lådorna som jag har sätt non stans stora är dom som man ska ha under sängen ?!?!? Ikea hitta ja men locken var sådär var inget knäppe på eller vad man ska sägs man kunde inte stänga dom i alla fall och då kommer ju allt damm i alla fall :/ men åkte till biltema idag hittade min cykel hjälm kommer vara så läcker när ja ska ut och trampa :P fattas bara TAJTA cykel byxor med :P hihi men på biltema hade dom plast lådor men inte de jag sökte heller sen kom ja till rusta och inte där heller hade dom de jag ville ha :/ ÖB då ? Jo då men mindre och ORKA åka in till stan igen ;( så vart dom 99kr st jävla skit !!
Men slut diskuterat om Plastlådor ;)..
Inte gjort mera idag nu på eftermiddagen :)
Ätit och vart kyckling i ugn MUMS!!
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 september 2012 14:02

Ja Gud så fin caddyn blev :) dammsugit och soppat skåpet på den!
Sitter här och funderar på vad mer ska göras ska gå och hängs ut tvätt i detta fina väder bra start på semestern ;) så efter tvätten ska ja nog bege mig in till stan tror ja men vet inte så tråkigt att åka in själv men måste åka och köpa en HJÄLM!!!!!!
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 september 2012 21:58

Tack alla för denna helg skit kul helg många trevliga nya kunder för hoppningsvis ;) och roliga utställare !! Men MIO var bäst :) haha så jävla sköna dom tyckte ja skulle hoppa i granens bubbel pol och göra bomben :P lätt att ja gör :) hihi så trevliga roliga haft en toppen helg verkligen!! Och MIOs sängar ja ni kunde ha somnat i dom om man säger så :) blir nog att köpa en säng tror ja ...
Men nu äntligen har jag semester ;) underbart om ja inte får hoppa in och jobba då förstors :P men de får vi hoppas att de inte blir men är de så så vist ställer ja upp :P
Imorgon blir det sov morgon???
JAAAAAA de kan man säga :) och inte göra ett skit gött va?!? :)

Puss & fis
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 1 september 2012 20:13

Ha verkligen segt men super bra dag med nys kunder och mycket trevliga människor ;)
Familjen har varit och hälsat på ;) och faster älskling ungar <3
Och Sara flyding och älsklingen kom så luncha med dom ;)
Väl hemma så åkte jag förbi Sara och flyding om hon skulle haft sina naglar fina har haft mycket i veckan så glömt hennes naglar ;( men fixa hennes hår!
Resten av kvällen har jag dammsugit totalt i min lilla bil så nu är den så fin bara tvättning kvar kan bli imorgon :) just nu ätit och tänt ljus <3
Älsklingen jobbar tyvärr stackarn ;(
Skall sätta på kaffe för Annelie på väg :) så blir en lugn lördag kväll för imorgon är de jobb sista dagen hoppas på Mycket folk och många nya kunder :)

Hejsvejs hoppas vi syns imorgon på bomässan :) kom till städarna så får ni godis disktraser m,m
// snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards