snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Fantastiskt var ordet <3

Av Sofie Karlsson - 4 september 2012 22:01

Ja vet inte liksom vad som hänt idag eller vad är med mig?!?!? ;)
Men en sån FANTASTIK dag i dag ;)
Helt jävla underbart först en sån himla trevlig upplevelse på min lilla våg ;) - stod de idag skönt!!!
Och vidare till en sån FANTASTISK människa på en mysig uppiggande prat stund som alltid hos bogserlinan <3 när några timmar med underbart prat åkte jag vidare till en annan FANTASTISK vän i björsss ;) lilla Lovisa <3 pratade om allt mellan himmel och jord.. <3 all kärlek till henne som är så stark MAMMA!! LOVE LOVE LOVE too YOU!!!
När några timmar där så var det dags att åka hem till rosa huset :)
Så väl hemma där så skynda jag mig in med bitzi hemma och bytta om för jag skulle snabbt iväg till en annan FANTASTIKS vän som jag skulle överraska idag ;) med att klippa gräset hos henne. Kom dit klippte lite lite lite så började det så klart som F*N spö regna!!! Så hem igen och rensa under sängen för att lägga alla grejer och kläder i mina nya DYRA plastlådor :/ vart så bra så ;) så imorgon ska det bli en sväng till soppstation IGEN ;)

Så var det en annan FANTASTISK människa som SMS mig nu på eftermiddagen och frågade vad ja gjorde för hon och hennes dotter hade en present till mig :D
Varför frågade jag och fick till svar : för att jag är sån fin vän ;) ååååå så FANTASTISKA <3 <3 <3
Så dom kom och jag fick ett sånt tufft halsband as FINT!!!!
TACK FINA NI <3

Och fick ett till sms av FANTASTISKA Annelie <3
Du hann att klippa en del ändå ju! Nästan allt vid landet. Go du är! Va glad jag blev! :) vilken fantastisk människa du är gumman. :) puss

Så idag vart ÄVEN jag en FANTASTISK människa <3

Och imorgon kommer enu en FANTASTISK vän Sandra <3 <3
Super glad <3

Hejsvejs ha de bäst
Och en annan människa som är helt jävla störd i huvudet hon kan inte må bra herre Gud henne skulle jag inte ens kunna se i verkligheten åååå GUNILA PERSSON!!!!!! Men det är väl därför man tittar på hemma fruarna :P

God natt <3 Och provade Även klänningen idag <3
// snuttetuffsan

 
 
Ingen bild

Annelie

5 september 2012 10:19

Du är världens bästa vän!! Kramar!!

Sofie Karlsson

5 september 2012 12:29

Du med Babe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards