snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Karlsson - 31 oktober 2012 20:49

Japp igår vart det Inge skriva var super trött efter både jobb och träning vart en liten runda igår kände av något svidande i halsen som inte är bra :/ så tog 3 km.. Så orka jag inte laga mat så slängde över det till Anders så kebab vart de :/ men innan Anders kom hem så tänkte ja de nu när jag börjat Träna så skulle ja väga mig :P och de gjorde jag!!
64,9 kg ?????? VAAAA!!!!
Detta måste jag ha kort på :P
Ställde mig igen och Ne men vi går ner 10 kg till 55kg visade vågen då????
Men våg jävel skrek jag ställde mig igen Ne då jävla våg jävel till SUBBA!!
67 kg stilla som vanligt :) hahaha hon har humor den där vågen!!!
Men nog pratat om de Tar tag i henne non annan dag! :P

Idag :) jobbat slapp dag SKÖNT!! Men svidandet kom tillbaka när vi var på väg in till stan :/ halstablet hade jag i väskan så tog en när ja slutade!! Så väl slutat så stack jag till MAXI för möta Sanna så gick till teamsportia kollade dom hade rea hitta present till Anders och ett sätt med vantar och möss till mig själv ;) hihi fejnt!!
Sen lämna grejerna i bilen och vidare till IKANO för prata med Telia och jag passade på och frågade om mitt lovade abonnemang och dom hitta inget så ja ja!! Orka bry sig!!
Sen vidare till STADIUM :D och där hängde det värsta sättet jacka byxa för 399 kr märket SOC as skön byxa och jackan :) så passa på att bli medlem :) hihi så sprang vi in på SIBA köpa present till Anders enu mera :P hihi och nya hörlurar till mig själv :) värsta fräna ju dödskallar på dom :D hell yeeaaa :) och slut station vart till MAXI och handla hund mat och lite annat plus CELCIUS!!! Så kommer klara mig nu denna månad :) hihi
Men skulle ut i spåret idag med MEN hade sån jävla värk i svanken :/ :/ så vet inte om det är mens värk eller inte :/ men ont gjorde det!! Så hoppade träningen idag och kör på imorgon :)
Men först sova jobba :)

Puss på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 oktober 2012 18:32

Jobb och allt gick super sista nya stället med :) skönt...
Sen posters lappar att göra imorgon ;)
Och hemstäd med Kajsa!! :P

Kl 16.00 åkte jag hem från jobbet så väl hemma svida om och tillbaka till linghems spåret :D så jävla nöjd lycklig GLAD!!! 2 v och det går fortfarande super bra :)
Resultatet vart 4 km löpning :) GÖTT!!

Skilda världar se några avsnitt under filten :) och brasan är på!!
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 28 oktober 2012 19:40

Ja de vart ju Harrys igår men fick så himla ont i huvudet så jag och Annelie åkte hem tidigare :/ men hade jätte trevligt igår tack för en trevlig kväll Sara Jenny och Annelie :)
Idag sovit ut skönt men ont i huvet :/
Legat i soffan hela dagen så skönt inte behövt göra något :) bara eldat :P
Och tittat på Alvin och gänget 2 :D underbar film älskar barn filmer <3

Så nu dags för ladda upp för en ny vecka med träning och mat ;) och härligt prat med brorsan som vanligt som man bara blir enu mera pepp av :) pepp pepp pepp pepp!!
Men imorgon blir det fullt ös med jobb och är lite jobbigt har ingen Celcius :/ kan behövas imorgon :) men får gå endå :P

Hejsvejs på er ha en fortsatt trevlig söndag :)

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 26 oktober 2012 22:53

Mitt egna sätt att trivas :)

Av Sofie Karlsson - 26 oktober 2012 21:26

Japp jobbat idag fredag fredag fredag hela dagen :) och poff så var den jobb dagen slut :) så köra fort fort ner till kontoret slänga in grejerna sen prata med Lotta och Niklas och då åkte jag med Niklas till Emma :) för fixa naglarna!! Hihi och det var efter längtat <3 prata om allt som hänt och vad som kommer hända :) och pratat kötta kötta :) hahaha
Och mycket nöjd med naglarna som vanligt <3

Och mini motion idag 2 km

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 25 oktober 2012 21:24

Efter jobbet så vart det åka till himnahallen och handla sen vidare hemåt prata med Kajsa, mamma och älskling :) och prata med mamma och dom hade fått massa snö plus att de blixtrade åska!!!! :/ Cissi skulle varit där nere och myst :P
Så väl pratat klart med alla så vart det städning :D underbart så fint och mys vänligt tills imorgon <3
Och det vart ingen träning tar tag i det imorgon :) för kände att vart mycket på jobbet så åkte hem direkt! Träna ju bra igår :P...
Satt på maten åt älsklingen han är på väg hem nu och varmt och mysigt hem kommer han hem till :)

Imorgon blir det ett väldigt efter längtat besök hos bästa Emma
Skulle varit hos henne för flera veckor sen :/ men imorgon imorgon <3

SÄG ALDRIG ONÖDIGA ORD ELLER MENINGAR SOM KAN SÅRA NÅGON!!!!!

Ha de gott alla <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 24 oktober 2012 21:21

Gud så himla skönt !!!!!!!!!!!!!!!
ÄNTLIGEN!! I'm back!!!!
TERMINATER!!!!
:D

Ja har varit och jobbat allt gick ju bra som alltid :)
Sen åkte jag hem tog svängen förbi Linghem så jag kunde kolla slingan se hur långt eller kort det är :)
Men den slingan jag gick var 2.16 km men Sara sa att de fanns en ennu längre slinga så vi får ta de non dag :)
Men jag sprang 3,5 km totalt för jag gick runt allt så de vart 5 km totalt :D
Sen till Ica brasken å hämta mitt paket :) från living and room men allt var inte med :/ den höga 3 vånings glas burken säljer dom inte längre :/ snyft men får söka efter något liknande :P
Sen hem tog en icke LCHF macka hade Inge Annat så ringde Annelie kommer du till stallet sen? Ja va fan klart ja gör :D
Cykling 5,43 km med :))))))))
Så jävla skönt stolt stolt stolt!!

Sen fick jag en annan att resa sig ut soffan kl 15.00 min älskade vän Sanna <3 så stolt över henne att hon gav sig ut med hjälp av min röst du är bäst Sanna DU VILL INERST INNE!!! PCH DU VET HUR SKÖNT DE ÄR EFTERÅT!!!!!! Love you !!

// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 23 oktober 2012 21:14

Ja underbar dag eller ja ingen sov morgon men tog en PN på eftermiddagen :)
Först som ni vet kom sotarna och jag gick 3 km :) .......
Sen åkte jag till kontoret för ta en kaffe med Kajsa :) och få ge henne en stor stor kram <3
Sen for vi till Sanna "VI" jag och bitzi :)
Så fick kaffe latte och nötter <3 sen gick vi och slängde grejer till myrrorna och tog en promenad vid Albertina :) minen minen minen!!
Så vart motion där med stort +!!!!
Så åkte röda faran hem igen för middag och Celcius :D
Titta på skilda världar och sen vart det en PN :)
Så ringde Annelie när hon kommit hem så sa hon att hon skulle till stallet så då tog jag tillfället i akt att då cyklar jag till stallet :) så tar vi kaffe hos mig sen :)
Så det vart en cykel tur på 5.45 km :)
Så ennu mera motion <3 stolt idag!!
Och vart fix och don i stallet :)

// snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards