snuttetuffsan

Alla inlägg under mars 2012

Av Sofie Karlsson - 31 mars 2012 22:41

Tack alla ni som läser min blogg jätte kul tycker det är roligare och roligare för var dag som kommer :) Ville bara skriva det hur underbara ni är för ni kommenterar mina inlägg och ville att ni skulle få något gulligt tillbaka som ett TACK :P PUSS KRAM!!!



  


  


PUSS OCH FISS

SOM MIN KOLLEGA LOTTA BRUKAR SÄGA :)


LOVE YOU ALL
//SNUTTETUFFSAN


 









Av Sofie Karlsson - 31 mars 2012 22:06

Ja har ni hört jag är frisk!!! underbart vaknade imorse och allt var toppen och igår gjorde jag potatismos och kokade korv för ska vara bra för att lugna magen, och det vart mycket mycket bättre :)

Sen igår hade vi trevligt sällskap av Sara + bebis och Marcus :) mycket trevlig..

Och idag vart det att dra iväg på födelsedags firande av store starke bror på snickaregatan så vart bulle och kaka :) kände va fan åt ju potatitmos och lite chips igår va fan ja tar en helg där jag inte brehöver bry mig ett skit ocg gud så skänt det har varit och imorgon ska allt bort och förbereda inför kommande vecka och Imorgon med blir det 1 års kalas för lilla Noel uppe i Norrköping så då har Sara <3 fixat LCHF fika åt mig :) gull unge !! så imorgon blir det bort med allt som ej ska ner och göra nytta med kroppen igen tre veckors sten hård träning <3 och ska kolla upp en cykel med så blir det cykling till jobbet i veckorna med :) hoppas hoppas !!

Men nu blir det verkligen tre veckors BEACH 2012 träning im go forit TERMINATOR som Cissi nu mera kallar mig :)

Jag är så laddad ska fan klara av att komma under 70 kg så är det bara!!!! Och jag har blivit så himla stark av alla komplimanger av alla nära och kära ni är så himla underbara att ni verkligen säger till mig hur himla duktig jag är och vad jag själv klart är dålig på med :) <3



Ni man är inte mer en människa man kan fuska eller göra fel steg i livet men ja SO WAT!! Ja men fixa det fel steget och gå vidare :)



Love Love Love

//Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 mars 2012 20:17

;( urs fy och blä så det bubblar i min lila mage :( vill inte ha det så här !! Får ju för fan skav märken av toa ringen snart !! Nästan i alla fall Inge kul att ha maginflensa eller va fan det nu är !!! Urs vill ju åka och jobba och ha roligt inte ligga hemma och inte ens törs ut och gå !! FAN och jag som ska åka på lördag ta spruta, fira bror och söndag åka på 1 års kalas med ;( hoppas allt blir bra imorgon !!! Men får vän tänka positivt rensar ju magen ;) tihi ta hand om er kramar pussar//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 29 mars 2012 08:49

Ligger man i soffan igen då :/ mår Inge bra idag heller jävla mage !! Höl nästan på att spy förut så är inte sugen på något idag heller ;/ skit vill inte vara sjuk !!! Urs .. Hoppas ja blir bättre ... Kram kram// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 28 mars 2012 21:33

ligger hemma och är sjuk idag och imorgon med :( urs urs urs

och febern har kommit igen trodde ja hade sluppit febern :(

och magen börjar bubbla bubbla bubbla efter maten nu så får se om jag får ett lugnt toalett besök eller inte :/

vart inte så långt skrivet idag men inte gjort så mycket !!


Stora kramar till er alla och här kommer lite bilder ja lovade förra veckan :P


     




//Snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 27 mars 2012 19:28

Ja ni vad ska ja börja med jo vakna med i natt att ja hade nackapärr typ och ont i högra låret :/ sen ringde kl och gick upp och fixade frukost till mig och Sanna och kaffe med !! Gick och frös jätte mycket fick springa på toa några gånger ;( men fick i mig typ 1 ägg knappt de imorse och kaffet gick sådär ;/ men sovit i soffan hela dagen och orkar ingenting urs fan ska ja få all skit bär jag har kommit igång med träningen ;( men men kroppen måste nog säga sit!! Sen hoppas ja allt löser sig på jobbet så man inte stället till med något ;( men jag har jobbat med feber två dagar och det gör ja inte en gång till !! Men hoppas allt är bra med er !! Och tack Sanna att di följde med idag <3 puss kram //snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 26 mars 2012 20:04

Ja ni idag har jag jobbat m,m och det var Kajsas första dag kommer bli tomt i bröst fickan för mobilen har legat där i många veckor nu och ringt tidiga mornar och till sena kvällar men nu känner ja att jag gjort mitt ;) nu kan jag focusera på mig själv och min träning skönt!! :) men idag har det gått bra och fixa nya arbets byxor och var skönt med ennu mindre storlek och det var en tjej byxa inte herr som jag alltid måste ha :) kul kul sen vart det att fara hem för att hämta min älskade vovve <3 och åka till kanalen för att gå mot ljungsbro :) för att möta älskade Sanna ;) och jag gick väl ca 6.8 km så satte vi oss på en bänk och drack kaffe och pratade om allt !! Och det behövdes ! Och Bitzi storm trivs vid kanalen :) kul . Sen kramade vi varandra för att vända och gå hemåt så ja gick åt mitt hål och Sanna åt sitt, då tänkte jag att undra hur långt jag orkar springa (eller jogga ) så ja jogga jogga jogga jogga å jogga och kurva efter kurva kom ja :) och ca 6-7 km och hela 58 min jogga ja :) nu kan ja säga er att jag är mör i kroppen och en annan som ligger bredvid mig och hon sover som en gris <3 underbara vovve !!! Väntar på älskling ska komma hem för ja är hungrig !!!! Och nu kom han puss och hej leverpastej <3 //snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 24 mars 2012 13:12

Jo igår var det fredag och ja jobbade och hade as kul på jobbet som vanligt med Cissi :) men varmt var det att städa men helt underbart väder ute så vi åt lunch ute igår med våran nya vän igelkott :) så sött låg och sola bredvid oss !! Hihi sen vart det att hämta upp min lilla vovve och sedan fara hem för en promenad i det härliga vädret ;) men vart bara promenad i 7 minuter denna gång sen jogga ja resten STOLT så 4 km på 30 min prick igår haha så himla stolt och glad att jag orkar och har viljan och bitzi kan man säga hon var trött för hon var med och sprang med ;) hon är så duktig så!! Sen vart det att åka till Sara och flyding för grillning och det var så himla gött mums mums så vart sent innan lilla Sofie fick sova men jag och Bitzi tog sovmorgon i dag :) skönt Anders och Sörmis hade gått upp för långe sen och kolat kaffe och ägg :) och idag unna mig ett tunnbröd till frukost med massa ost och gurka Gud så gott de var så nu kör vi igen ;) sen när dom åkte och fixa grus till infarten så dammsög ja och dikade torkade golven + slängde på en tvätt :) då tyckte ja att jag var för kännad en villo stund på min bänk ute på trappen så jag tog en kudde och la mig ner och sola :) underbart men så så klart som fan när jag ska ligga och ta det Lugnt så kommer de där JÄVLA BINA ;( fy fan skit skit skit så jag ligger just nu på soffan För inne fins det inga bin. Måste nog gå på terapi för bi och geting fobi kanske våre något så jag kan ligga och sola som alla andra :/ Ne nu fixa sig och åka till fru Gotland och Davve ;) kram //snuttetuffsan

Skapa flashcards