snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Vågen visade rätt!!!

Av Sofie Karlsson - 10 februari 2012 19:47

Ja ni vad ska jag säga! 

Jag är super lycklig -30 kg står det just nu med min ned gång!




För ca 2 år sedan

Vägde jag mig och vågen bara skrek på mig 103KG fy fan tänkte jag för mig själv! Då var det non som jag hörde säga till mig som satt på min axel att nu jävlar får det vara nog Sofie Barbro Kajan Karlsson!! var det den vänstra med ängla vingar eller var det den högra med dom röda hornen?? det är frågan det... 


Men det var då min resa startade jag började med att gå ner 4 kg på en skid semester det var inte illa för att var en semester :D Jag kände på mig att 2010 skulle bli mitt år att börja med jag skaffade gym kort på Träningsverket i sörping med skott och jossan två härliga tjejer vi tränade och var as duktiga ! jag hade ett mål att jag skulle gå ner till 85 kg när planet lyfte till Turkiet med min familj vi skulle åka ner och ha det gött i en vecka för mamma inte ville vara hemma för hon fylla 50 år :D

Den dagen kom och Sofie Barbro Kajan Karlsson skulle ställa sig på vågen och jo då hon hade nått sitt mål 85 kg!! (NÖJD)

Det var inte ens jobbigt att visa mig i bekini framför mina store bröder men dom om non vet mycket väl att jag kämpat i så många år med min vikt så dom var nog bara stolta över sin lilla syster!


Tiden gick och gick jag kom till år 2011 och vågen stod på 81kg jätte glad fortfarande och super nöjd över mig själv!! det var dags för nästa skid semester och vi hade kul som vanligt och sen vart det vardag igen och jag började på "Herbalife" super bra måde kanon med det, men inte första gången jag testat detta men jag gick ner i vikt men inte så mycket som jag velat men jag tränade som ett as med, så kan ha varit därför. Och detta år hade jag inga direkta mål heller :(

SNABBSPOLNING.....................

Nu år 2012 så mår jag så sjukt bra jag satt en dag hos min älskade Emma och hon gjorde mina naglar vackra då börja jag fråga hur går det för dig med LCHF har du nott dit mål?

Emma- jo då det går bra snart så är jag där :D

Sofie- åå vad kul :D

Emma- ska inte du börja med LCHF? börja med något annat nu liksom! nytt år nytt liv:)?

Sofie- Ja va fan varför inte jo ja gör fan det!!!


Så det är på Emmas väg det är hon fick mig till LCHF träsket och jag älskar detta träsk underbart jag mår som man ska göra pigg och glad!!!

Och i år har jag mitt mål den 25 april lyfter planet igen till Turkiet då ska Sofie Barbro Kajan Karlsson väga 69kg och det kommer jag att göra tro mig!!


NI FÅR SKA FÅ SE!!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards