snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Tidig morgon!!

Av Sofie Karlsson - 13 februari 2012 15:14

Klockan ringde imorse kl 4.30 då vare bare och stiga upp :) ner och fixa till håret,nyllet och kaffet! och sen så klart koka min 3 små ägg heja mig :)

Idag som alla andra måndagar så vart det kontorsstäd men inte som vilken måndag som hälst vart utan lilla Cissi :( men gick bra endå, hon är hemma och har ont i sin lilla rygg stackars henne hoppas hennes massör hittar något på henne så hon blir bra!! blir så tomt utan henne :(

Efter kontorsstädet vart det mera jobb, flyttstäd med Lasse och vi hade ett jätte jätte fint hus, lite slitet men fint endå så tog bara 5 timmar att fixa till det :) sen tog vi en kaffe på kontoret innan vi åkte hem!

Så vart en underbar måndag lugnt och skönt men då tänkte jag att gud så skönt gå ut och gå i det fina vädret ååå men icke när jag kom hem så vart det mulet så då sket ja i det och sitter i soffan och pratar med min älskling och myser med lilla vovven Bitzi   

Det är så skönt att veta att man behöver inte röra på sig idag för jag har städat och ståt i sen 5.30 så jag är värd att sitta i soffan och vila upp mig inför 2 tränings passet som blir imorgon :) då blir det kondition så klart och träna guppi magen :)


Jag har ju käkat tacos med mums !! och så klart på LCHF :)


Dagens mening : behandla andra så som du vill bli behandlad själv!!!



Love you all

//Snuttetuffsan



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards