snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Tankar, LCHF

Av Sofie Karlsson - 13 februari 2012 21:14

Varför ska man vara så snäll? Men har alltid varit det,

sen får man skit eller inte skit men en tystnad bara...


Ne nu pratar vi om annat om LCHF tycker jag!  Asså jag är så jävla nöjd med denna livstil :) aldrig trött längre dom på jobbet börjar nog snart undra vad jag går på för jag är så pigg på morgonen!!

Ni som har det svårt med vikten med diet efter diet efter diet........ Jag säger bara LCHF is the shit!!!

Men som sagt var du måste tro på dig själv för att något ska funka och för att du ska må bra, mår du och kroppen bra så funkar allt som har med vikt att göra. Och att du har vänner och familj som peppar dig !! och om du har en sambo så måste den med peppa dig och hjälpa dig dom dagarna det är jobbigt, och finns inte sambon så har du säkert en nära nära vän som finns dag som natt som stöttar dig till 110%..

Sen tyvär har jag hört av någon är att alla tyvär funkar inte på LCHF men jag tror nog att det är bara att kämpa går man inte ner så får man kämpa mera mera mera mera!!!!


Sen måste jag verkligen rekomendera en bok Katrin Zytomierska "dags att bli smal!" LCHF på mitt sätt heter boken.

Och min mamma hade nu köpt två böcker som verkade intressanta som ena boken var en läkare som skrivit en bok och hon trode verkligen på LCHF och bara för det vart hon sparkad från jobbet och då skrev hon boken om LCHF ska ta reda på om den boken är bra när jag själv lästen men verkade intressant.

Så nu ska både mamma pappa börja med LCHF skit kul tycker jag, gått och petat på pappas mage i helgen :) retat honom lite tihi snäll liten dotter han har mohahaha men han vet ju inerst inne att jag skämtar !!! men nu är det Turkiet Beach 2012 som ligger i mina mål och mamma o pappas med :)

Mamma ringer mycket kan ja äta det? och de? och de? och de? så sött hon är!!!


Jag skrev ju förut att jag skulle ta det lugnt :) hahahaha har kommit igång efter ett pass på gymet helt otroligt, och att man inte bara kan ligga i soffan och ta det lugnt, så nu är det fullt öss igen...

Tillbaka till gymet imorgon igen wiii


Älska dig själv för den du är!! lova mig det..

 

 

Carpe Diem

/Snuttetuffsan




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards