snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Torsdag fy fan!!!!

Av Sofie Karlsson - 1 mars 2012 20:19

Ja ni vad ska ja skriva om :/

personal finns men ingen med körkort :/

Imorgon skulle ja ha hemstäd som vanligt MEN det var ju det där med körkort :/ så ja fick ju så klart köra flyttstäd :/ det var min fredag åt helvete!! planerat i två veckor att jag skulle åka ner till min älskade Tove i Gamleby sluta tidigt som ja skulle gjort med hemstäd kl 13.00 sen åka hem fixa iordning sig sen dra ner till Tove och komma ner tills hon slutat skolan :) men vi får se hur det blir imorgon!! Det åter står att se!!

blir väl att jobba över som vanligt :/ känner att ja orkar inte så mycket till att jobba över men är man snäll så är man eller?!?!? Non gång kommer man väl själv att behöva hjälp !!

Jag rensade tankarna med både Mickan och Sanna det var skönt tack tjejer   

Och Sanna vet hur ja funkar så är det så som hon säger så kanske ja ska börja säga NEJ och säga JA när jag vill och sen tänka på MIG själv, jag fattar inte varför ja gör så här hela tiden :/

Det var en gång "låter som ja ska berätta en saga" hahaha men detta är sant

När ja gick i skolan för ca 10 år sedan på högstadiet så fick jag reda på att jag hade dyslexi (Och vid det här laget har ni nog märkt det) men jag fick reda på att jag hade det i alla fall, Mamma o pappa har kämpat hur länge som helst att det ska gå bra för mig i skolan men då i högstadiet kom BOMBEN DYSLEXI BOMBEN :/

Men det sänkte mig totalt, mamma sa till mig att "gumman det är många som har dyslexi nästan alla i kunga famlijen har det" sött lilla mamma för att stöta sin lilla dotter :)

Men jag pluggade och pluggade så himla mycket att det var det enda ja gjorde förutom att rida min älskade häst jag hade då Wozz    men plugga plugga plugga var det enda som fanns i huvudet i alla fall hade så mycket som jag låg efter med och jag satt uppe på näterna och läste m,m för att jag skulle klara av skolan.....

Men det var så mycket att till slut sa mamma en morgon till mig när ja kom ner och skulle äta frukost så sa hon att hon hade pratat med min lärare "mentor" hur jag mår min Mentor var med orolig tydligen och mamma men hon sa att dom hade pratat med vanadra och att jag skulle vara hemma resten av veckan!!

Och jag svarade nej ja kan inte måste till skolan och lämna in läxorna och göra prov bla,bla,bla,bla

Mamma: nej du är hemma punkt slut!!!

Ja det var ju bara att vara hemma och sov sov sov sov...

Sen när ja kom tillbaka till skolan fick jag panik igen så mamma o läraren tyckte ja skulle börja gå till kuratorn :/

tyckte väl sådär :/ men jag gick dit och testade! det vart allt bra men läxorna fanns kvar..

Så varför ja tog upp detta idag varför jag känner samma press idag som ja kände för ca 10 år sedan :/

jag är så rädd att komma dit igen !!!

Tack älskling för du finns för mig <3 och stötar mig när jag behöver dig!!!



Ta hand om er snälla för jag ska försöka lova mig själv de!!!!


XoXo

//Snuttetuffsan






 
 
Sanna

Sanna

2 mars 2012 07:23

Älskar dig gumman! Du är så himla stark fysiskt med dina muskler och även psykiskt ibland när det gäller din kropp, men du måste bli bättre på att ta hand om din kropp också, inte bara träna den. Jag tror att du kommer må toppen efter Turkiet och med lite sommar. Då ska vi ligga o dricka kaffe på din tomt ^^ Love u darlig <3

http://sannasaur.blogg.se

Sofie Karlsson

3 mars 2012 15:03

Åååååå snuttan så sött du är du bryr dig verkligen om hur ja mår

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards