snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

hemfärd, Sim kort, ICA, Mello, 3-plats m,m

Av Sofie Karlsson - 3 mars 2012 21:03

Idag lämnade jag Gamleby by för att åka och hälsa på mormor :) mamma o pappa skulle dit med så var passande för då kunde jag hjälpa henne med sin nya mobil :)

men i alla fall mormor vart super glad att jag dök upp :) lilla mormor älskar henne så   

Men var lite ledsen när ja åkte ut ur Byn Gamleby :/ känner mig så hemma där och lilla familjen som finns där med dom är fan BÄST!!!!

Men när ja kom till mormor så skulle dom äta så vart lite kött och sallad :) sen en slät kopp kaffe och cigg...

Sen tog mamma fram mobilen och ja skulle vissa mamma hur man gör med en touch mobil Ericsson Experia

så skulle ta ut SIM kortet ur hennes gamla och skulle sätta i det i den ny aoch jag trode det var ett litet mini kort som skulle in i den nya mobilen men det var det inte ja tryckte lite och sen fanns det inget stopp så SIM kortet försvan in :/ hoppsan, mamma fick bita sig i tungan för att inte bli arg tror ja :) haha men satt o pilla o pilla men längre in kom mobilen, sen såg ja skruvar tänkte det att va fan jag åker bort till morbror Tommy och han hade lite grejer så vi skruvade upp den nya mobilen :) och hittade det lilla mini kortet där så ja tacka och bocka :) sen åkte ja hem till mormor igen han knappt komma innan för dörren förns mamma roppa det gick inte bra va ?? nej sa jag :) haha nevars mamma det gick bra men du ringer TELIA på måndag och beställer ett nytt SIM kort

så du kan andvända den nya mobilen!!!! så det så :)
men hur gör jag då???

Ringer

Vad säger ja då ?

sött mamma man har va? :P

Ring så hjälper dom dig :)


Sen var det att fara hem igen mamma vart lite ledsen tror ja :) lilla mammi   

Så vart att åka och handla lite tacos på ICA  brunneby gick där i min egna värld och helt plötsligt framför mig står min jobbcoch ja hade för över ett år sen :) Unn så himla kul berättade lite om mitt liv hur det går för mig :) så var så himla kul att jag är så himla glad en :) så dit ska man på kaffe non dag framöver !!!

sen hem och fixa iordning maten sen vart det så klart Melodifestivalen  men hallå Torsten flink??????

skojar ni eller oki ja vet Sean banan kanske inte direkt är någon Schlager låt men va fan TORSTEN FLINK!!!!

men men sånt är livet Sverige kommer nog inte till någon Eurovision song contest !!! men ja gråter inte för de :)

Så har jag ringt och pratat med min älskade bror Joakim :) han har varit och tävlat idag i starke man och han kom på 3- plats :) stolt lilla syster men han är, kommer alltid vara starkast i mina ögon   

stort grattis till dig brorsan  :)


Jag och Tove har pratat en massa massa massa gamle minen :) så himla kul hur fulla vi varit och vilka vadslagingar man haft hahahahaha så himla kul, sen pratat om mina 32 kg :) så himla kul att folk blir stolta över en när man gjort något så stort!! Tack älskade Tove och Joppe :)

Och snart kommer Mickan och Davve på Kaffe :)



Bjud på er själva det blir så mycket roligare då, ja lovar er :)


Puss Puss

/Snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards