snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Lyckliga år!!!

Av Sofie Karlsson - 7 mars 2012 19:18

Idag var det jobb eller jobb suttit på möte med arbetsledarna från Norrköping + cheferna tyvär var Nyköpings ledarn hemma och vabba. Men det var ett intressant möte roligt att fått ett sånt här förtrående att få vara arbetsledare i Linköping :) Och det är tack vare Kajsa  som trott på mig och sätt vad jag gjort och att jag ställer upp i vårt och tort!! Tack Tack Tack och tack till cheferna som trode på Kajsa :)


För ett år sen trodde jag aldrig på mig själv ingenting kunde jag klara av för att jag aldrig trott på mig själv aldrig non som stöttat mig eller trott på mig så har det alltid varit :( jag har kämpat med vikten,allt i mitt liv och då för ett år sedan när jag var på arbets interjuv på Städarna Sverige AB kommer ihåg det som om det vore igår :) vi kom in och prata om vreta skolan vilka som gått där och vilka chefen känner och så klart kände vi samma folk bara där kändes allt kannon bra :) skit kul och fick ha praktik och första dagen fick jag vara med arbetsledaren Kicki i Norrköping först hämta ut kläder och jävlar va kul ja tyckte det var :) egna arbets kläder som det står företagets namn på :) lite jävla skilnad på att ha ko skit som klädes märke :) hahaha men sen tog vi en fika :) fick träffa några som jobba där. Sen gick det ett par dagar sen ville chefen prata med mig, hmm tänkte jag och då sa han att på fredag får du betalt då är du en av oss :) GLAAAAAD LYCKLIG :)

Sen så gick det månader efter månader och månader sen hade vi lite party här i sommras och det vart inget party men Cissi och Oscar kom :) så det vart par middag, sen prata vi lite om jobb m,m sen gav ja Cissi Kajsas mobil nr så hon kontakta henne veckan där på sen fick hon komma på jobb interjuv :) sen då i sommras har hon jobbat med mig :) helt jävla fucking underbart!!!!! tiden gick och gick sen skulle min arbetsledare vara sjukskriven för hon skulle opperera handlederna så då hade hon pratat med cheferna om vem som skulle passa att vara istället för henne och så var det en dag så ville hon prata med mig, så vi gick ut och rökte och pratade och då frågade hon mig om jag skulle kunna tänka mig att vara arbetsledare när hon är borta? :) då svara ja : men klarar jag av det Kajsa? så klart du gör annars skulle ja inte fråga dig och cheferna vill det med !!! och dig kan ja lita på :)

och tiden gick och Kajsa kom tillbaka och det vart jul fest och jag trodde aldrig detta men vi skulle rösta fram årets medarbetare för både Norrköping, Nyköping och Linköping och när dom roppade upp Linköping så satt jag och tittade ner i bordet och som sagt trodde inte på mig själv som ja sagt jag var ju nästan på väg för att springa på toa men så tänkte ja säg namnet då så ja kan springa på toa hallå!!!

Och då vill vi ha upp Linköpings medarbetare och dom sa inget namn? Catarina titta på oss i Linköping singen som fattade och Kicki satt ju framför mig så Kicki lutade sig bakåt och Catarina pekade på mig och det var mig hon menade :D asså så himla glad jag blev aldrig fått något för mitt jobb, jo ko skit och kossorna som kommer och buffar och muuar när man kom in i lagården :)

Men när ja började på Städarna Sverige AB så har jag börja trott på mig själv som jag alrdig gjort förut det var då jag började gå ner mera i vikt idag har jag gått ner 32 kg på 2 års tid har det tagit och det är nog hälften jag bara rasat sen jag började på Städarna det var de som lyfte mig i mitt liv!!!! Att få jobba på Städarna Sverige AB


Så stort tack till er som tror på mig och stöttar mig/ älskling, Kajsa, Elle, Cissi, Lovisa, Kicki, mamma, pappa, Sanna och Mickan   



Försök och tro mera på er själva och tänk positivt :)



Carpe Diem

/ Snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards