snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

torsdags snö : /

Av Sofie Karlsson - 8 mars 2012 19:40

Asså hallå SNÖ vad är detta snacka om energi förstörare :/ men sånt är livet !!

idag har jag varit på jobbet var sjukt trött idag när min mobil ringde imorse :( men det är bare att stiga upp annars får man ingen lön inte :)

idag stog det HS på schemat :) med älskade lilla Cissi och körde öven ett nytt HS idag gick as bra höl tiden och allt som vi sagt från början gick inte över en minsta sek :) så det var as kul, sen har vi verkligen pratat om allt från himmel och jord skönt skönt skönt att det är non som förstår och lyssnar och att dela sina hemligheter och sina drömar med är så himla kul att man får något tillbaka och att man är sån vän som kan lyssna på non annan med är jag stolt över att jag är :)

Och Cissi du ska veta att jag tror på dig och kommer stöta dig vad du en väljer men du ska veta att jag skulle hålla hastigheten när du kommer :) tihi love you babe men du tro på dig själv!!!!!


Sen har jag gått själv och funderat idag på ganska mycket delat det med Cissi och sen pratat med min älskade mamma idag hon säger att hon med har det jobbigt på jobbet men det är bara att skita i jo jag vet men ibland går det bara inte :/ men tur jag har såna fina vänner som kan lyssna på mina hatiska, gnälliga, tråkiga saker!!! Love you all :)


Nu har min älskade Sanna kommit ska färga håret på henne och så ska vi dricka kaffe och så kom hon med en tvätt påse så jag kan tvätta klänningen som ja ska ha på lördag klänning det är andra gången detta år jag har klänning KORS i taket :)



Älskade själv för den du är



puff puff

//Snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards