snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

En liten konstig dag :/

Av Sofie Karlsson - 19 mars 2012 19:32

Åkte och jobba på morgonen och jag höl på att dammsuga och så kom Cissi och peka på något och jag bara "har jag missat något?  Nae men titta ut !!! Waaaaat ?? det bara vräkte ner med snö så in i helvetet :O det vänder snabbt alltså från att vara så himla fint i några dagar sen kommer det regn sen bara på några sek s¨snöar det så in i bomben :/ kan inte förstå och vill inte förstå heller!! men men sånt är livet ;)

Sen var vi hos en HS kund och städade lite gick bra som vanligt :) sen drog vi till kontoret och ringde och fixa lite sen drog Cissi och jag hem men inte jag, ja drog till Sanna och hämta upp henne sen GYMET !!! Hallelulja Hallelulja Hallelulja....  :) as kul så nu 2 månader gärnet i alla fall 6 veckor innan ja drar til turkiet vad tror ni når jag 69 kg eller når jag mer vad tror ni ? vågarna ni gissa? för det gör ja :) 68 kg tror ja om jag kör som planerat!!!

spännande va :) hahaha


Annars mår jag toppen idag härlig dag lite kalt men super super bra och bara väntar på att få åka till jobbet imorgon biti :) hoppas ni mår toppen <3


Nu en Sofie pepp till min älskade vän <3

Jag har en mycket snäll och mycket älskade vän i min när het och nu är det min tur att peppa dig

tro på dig själv Sanna du kan, du vill m,m och det är många som tror på dig och nu måste du börja tro på dig själv

du är stark, du kan springa på bandet i mer en 7 min, du klarar mer en 10 armhävningar kommer du ihåg den gången jag skrek på dig i mitt kök när du gjorde armhävningar med mig?? det gör jag och du var så himla stolt över dig själv för du gjorde 5 armhävningar och varför gjorde du det? jo för du gav dig fan på det du hade viljan, du var stark, du var glad, lycklig!! Nu får du älskade lilla Sanna ta tag i detta och jag är bered och vill hjälpa min älskade vän. Kan jag så kan du det vet jag annars skulle jag inte skriva allt detta för jag vet att du är en sån toppen tjej och du är stark,glad, snygg, sött ALLT kom igen nu POWER POWER ALL TOO YOU <3

JAG TROR PÅ DIG!!!! KOM IHÅG DET :)

 

 

 

stötta dina vänner så som du vill att dom ska stötta dig när du mår piss

lär dig att visa kärlek mer det skadar ingen

 

 

 

 

Hallelulja

/Snuttetuffsan

 

 
 
Sanna

Sanna

20 mars 2012 13:29

Du är helt underbar gumman! Vad skulle jag göra utan dig :)
Älskar dig gumman <3

http://sannasaur.blogg.se

Sofie Karlsson

20 mars 2012 19:53

Babe jag vill hjälpa dig stötta dig du ska verkligen tro på dig själv lova mig det!!!!! och du ska veta en grej gör du bara alla dom här grejerna ja säger till dig så kommer du må mycket mycket bättre!!!!
löve you babe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards