snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

3,88 km på 31 min

Av Sofie Karlsson - 22 mars 2012 20:48

en dunder toppen dag idag med :) as nöjd glad allt man kan vara en sån här dag som denna !! först en underbar dag på jobbet förutom min älskade kollega Kicki som fick åka amulans idag urs urs urs kännde sig lite dålig idag och ont i sin lilla nacke :/ var inge mer med det vi pratade och rökte innan vi sa hej då till varandra sen ringer Hasse till mig kl 9.15 och säger att Kicki fått åka ambulans :/ urs men ingen fara med henne hon är hemma och allt är lugnt med henne <3 fick åka hem och vila sig så gör det KICKI!!!! Och ett stort tack till Hasse Lasse och lilla Hasse som ställde upp till tussen idag !!!!!!
Cissi och jag var på cp humör nu på efter middagen :P as kul hade vi haha tror vi var lite över trötta :P kan nog vara så efter 6 st kunder och 6,5 h städ och med tajt me tid så är det nog inte så lustigt :) haha Och sen en annan grej har en kund som har en våg som stämer jo men vist hoppa på den där vågen i alla fall :P och vet ni vad 68KG hahaha jo men vist tänkte jag var inge mer med det roppade på Cissi och hon hoppade på vågen med och det stämde för henne men ja bara va fan kan inte stämma för mig jag hoppade på igen och jo då jag hade rätt jag står på mina 70 kg fortfarande :) men skulle varit sjukt om ja skulle gått ner !!! för det känns inte som det!! men nu är det hård träning och vägning om 1v 2v kanske får se hur det känns!!


Sen vart det hem och svida om till löppar kläderna :) måste nog köpa riktiga :) så men i alla fall åkte jag till kanalen pratade med mammi för hon var med ute och gick :) lustigt va :) haha sen gick ja i alla fall 10 min sen när ja gått över vägen till kanalen igen så började ja jogga och ja jogga jogga jogga jogga och jogga sen pratade jag med mammi igen under tiden ja sprang :P sen la vi på så drog ja på spotify med as mega bra musik !!!! och jag joggar fortfarande så ni vet!!! sen sista 500 m så ringde jag Cissi och ville ha push och det fick jag !!! och vet ni jag kom 3,88km på 31min!!!! varav 10 min gick jag sen jogga jogga jogga jag hela tiden!!!


JAG ÄR JÄVLIGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV SKA NI VETA !!!!!

3,88km på 31min :)


Känner att jag bara vil ut och springa mera mera mera mera för när jag kom fram till min lilla golf igen där den stod parkerad skulle jag lätt ha kunnat fortsatt :) hade massa energi kvar as mycket :) och bara det känns kanon!!!

imorgon får vi se vad som blir jag har ju sagt gymet som idag med men det är ju sånt himla bra mega super bra toppen väder!!!! varför gå in i ett tråkigt gym?!?! så vi får se vad jag känner för för imorgon kommer Bitzi hem med så hon skulle tycka det var mysigt med en lång promenad vid kanalen det tror ja de :)

Men först imorgon så blir det fredags mys på jobbet med Cissi Ljungsbro, Västerlösa och Mantorp !!!



Tänk alltid posetivt på dig själv och tro på dig själv för det var det

som hjälpte mig idag på min löppar runda !!!



3,88km 31min

//Snuttetuffsan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards