snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

-2 är på G

Av Sofie Karlsson - 13 maj 2012 15:15

Japp -2 kg igen men tillbaka i vikten som jag var innan jag åkte till turkiet men fått en KICK igen underbart det var detta jag behövde :) Denna helg så har vi varit hemma och haft grill mys med Sara och marcus i fredags och lilla Isabell med förstårs <3 Så sött hon är lilla knyttet !!! och hon kunde ha dressen jag köpte en liten super liten adida dress :) Fanns så mycket sött nere i turkiet så det var inte klockt!!!

Sen i lördags morse så var det upp och städa diska äta frukost så kl 10.30 skulle vi havisning igen av huset och dom var jätte trevliga så hoppas dom ska flytta dit men inte vi som bestämer de : ) men Greta hyresvärden tyckte jätte mycket om dom med men en till som ska titta idag :) men då får dom gå in själva !!

Och igår då så sov vi över i Kisa hos mor och far för idag skulle vi fira alla i Maj :)


Och fick pengar och bio present kort :) tack tack så nu blir det att spara pengar.

Har träffat min älskade mormor idag <3 saknat henne så!!! och gosat med min brorsbarn sötta ungar de där!!!

Och imorgon är det måndag igen helt jävla sjukt!!! trött jag blir att det går så himla fort hela tiden..

Så då blir det PW och PR kanske får se vad min kropp orkar nu när den varit så sjuk men vitaminerna kommer ner i kroppen sen blir det att åka och köpa Celcius platta med så jag kan ta en sån när man kommer hem från jobbet och sen utt och löppa lite !!! måste uppdatera spotify med me as bra låtar så man får ennu mera öss i kroppen!!


Igår satt jag me och kolalde på bilder fy fan!!!!!!!! FLODHÄST.SE om ja får säga något ni ska få se!!

    



Och så här ser jag ut idag !!!! im so hot <3 :P

 



En kort av väldigt många från foto kvällen i Turkiet ni ska få mer non annan dag !!!


Ha en super trevlig Söndags eftermiddag alla där ute <3


Love

//Snuttetuffsan   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards