snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Japp då var det dags igen :)

Av Sofie Karlsson - 14 maj 2012 19:26

Att skriva lite åt er :)


Ja vad ska jag skriva om idag :P ingen aning !!

Jag har haft en lugn och underbar skön helg :) Med mys mys mys

Sen idag har jag varit på jobbet rörigt som vanligt :P men det löser sig alltid när man heter Sofie Karlsson

Jag och Cissi startade med Kontors städ, och två hemstäd och ett av dom var ett nytt och det vart så fint fint fint så klart det blir det vi är ju HS3 Linköping liksom <3 Haha och vi fick respons av kunden fick ett så fint sms av dom nu på eftermiddagen :) att det var så fint och skinande rent !!! så himla kul när kunderna skriver sms till en vad dom tycker!!! underbart

Men sen åkte Cissi til Lasse ute på landet vid vreta skolan typ på stor städ och jag åkte till Hasse på andra stor städet :) och hade hur härliga kunder som helst :) och kanske en ny hemstäds kund vi får se kanske :)

Kl 15.30 vart det hemfärd för mig skönt och allt gick bra på jobbet så skönt att åka hem !!!

Och just nu mår jag väldigt bra men saknar min nya dryck Celcius!!!!!! måste åka och köpa den kanske imorgon vi får se kanske !!! men gott som fasen, sen denna vecka ska det bli att ut och gå imorgon biti hoppas ja på med min älskade vovvo och jag dödar den som vill att det ska regna imorgon biti!! eller resten av dagen för jag vill ut och gå annars får jag väl dra på mig regn rocken och ge mig ut!!! för jag känner att jag verkligen vil komma igång nu för nu är det slut på att vara sjuk m,m måste komma igång nu känner ja annars får jag spader!!!

Så hoppas jag att jag orkar komma igång med grusgången imorgon med så jag får iordning på den men önska at min älsakde Sanna kunde komma och hjälpa mig för vi hade så kul förra sommaren fullt ös på högtalarna och vi ute i grusgången och dansade bla!! :)

Och denna vecka blir kort ledig imorgon sen jobba onsdag sen ledig torsdag för röd dag! sen jobba fredag :)

sen var det helg igen :) gud vad tiden går fort. Får inte gå så fort känner jag det är som kompisens bebis sara och marcus deras lilla sötta tjeja blir redan 1 mån på onsdag helt sjukt!!! och på fredag blir jag 24 år helt sjukt det med börjar ju fan bli gammal :P tihi nevars lite kanske :)

Ne men att nu ska ja ta det lilla lugna lägga mig i soffan och läsa bok :) så jag får pepp pepp pepp skulle vilja ha non vid min sida som säger åt mig vad som skall göras så jag kommer in i ett mönster non gång så jag får igång mitt liv som förr !!!! GUD hjälp mig kan tänka på mig ibland !! men jag vet att det kommer bli super när vi flyttat då slipper jag den där jävla 34:an som går utanför oss just nu!!! men kommer sakna göta kanal!!!



...Ta tag i dit liv innan det är försent...



PussPuss

//Snuttetuffsan



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards