snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Mår så jävla bra!!!!!

Av Sofie Karlsson - 16 maj 2012 19:21

Japp idag är det en sån dag jag mår så jävla bra!!!!!!!!!!!!!!

Underbar dag men började inte så bra försov mig men kom nästan i tid :P men Cissi fixade morgonen med nycklar m,m <3 Idag har vi haft hemstäd som vanligt underbart skönt och är så glad att jag har Cissi <3 En super stor applåd till henne för hon är så duktig!!! min lilla (STORA) stjärna !!! : )

Och idag var hon så där super snäll som en arbetskollega Vän m,m kan vara fick åka med henne hem underbara dig : )

Och innan vi åkte hem från städet idag så föreslog jag för Cissi att vi kan ta en liten sväng förbi tannefors :) och det gjorde vi så bjöd jag henne på en Celcius !!!!! Im Love it!!!! is the new shit <3

Så hem och släppa ut min älskade vovve så stod vi och pratade lite innan Cissi skulle åka hem till sin lilla Vovvo <3

Så när hon åkt så gick jag in och klädde om super fort sen iväg till kanalen : ) så jävla skönt det är att fått in det igen älskart !!!! är så jävla pepp nu så jag fattar inte själv vad som hänt men nu är det på igen och hoppas mina vitaminer kan hjälpa mitt imunförsvar att bli starkare så jag kan få vara frisk och köpa en platta Celcius nästa vecka Det är grejer de fy fan alltså har ni inte provat så gör det sen är ni fast så jävla gott och jag blir en durasel kanin kan jag lova er :) så underbart att känna den kännslan att man kan ge ennu mera : )

Så när jag fått i mig min älskade dryck så stack jag som sagt till kanalen ringde min äslakde Sanna och prata lite skit sen ringde jag min älskade Hannah som fyller år idag Stort grattis till dig min älskade vän <3

Hoppas verkligen ni kan komma den 25/5!!

Men sen i alla fall så ja gick och gick så mycket som

5.86km

tid 1h

och gjorde av med 292 kcal


Så jävla gott fattar ni ååååååå så skönt !!!!!!

ut och gå med er ta det steget för jag fick ett så himla bra pepp sms igår som har hjälpt mig så himla mycket i mina tankar att JAG kan VILL och inget kan STOPPA mig!!!!!

Alla skulle ha en sån vän !!!!

Och det är så klart jobbigt innan man kommer in i det så klart som fan det är de men ta tag i det då ut med dig första gången är jobbigt så är det med allt men sen jag var ute igår så vill jag bara ut igen kom igen nu alla ni som skiter i det KOM IGEN NU!!!!!!!!!

Kan jag så kan DU!!!!! fattar du???


Och hitta era favo låtar och jag har hittat en jag ska spela så in i bombem imorgon och här kommer den!!!


Älskar denna låt !!!!!



Ta hand om er där ute och lova mig det att ta tag i era liv för det gjorde jag och det

Gjorde jag själv ingen annan kan göra det åt dig kom ihåg de!!!!

Och du kommer bli så stolt över dig själv om du gjort allt själv!!!




Puss och kram

//snuttetuffsan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards