snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

2 dagar

Av Sofie Karlsson - 23 maj 2012 18:12

japp 2 dagar har gått och det kan hända mycket :P

och det har de gjort för mig men allt har löst sig till slut i alla fall på både på gott och ont..

Alla kan inte älska alla så är det tyvär !! Men den jag älskar mest är vid min andra sida av linan :) <3

Och sen är det ju så här att alla kan göra fel eller? är det inte så JO!! och sen det här med att prata med folk om man kanske är lite upprörd ibland det kan alla men då ska man prata med dom man litar på och det gör jag eller gjorde men man lär sig alltid något varje dag!! Men i alla fall jag har många gånger sagt fel saker gjort fel saker ja jag har gjort allt men allt går inte att lösa tyvär så är det i livet har jag lärt mig...

Denna dag natt var jobbig kunde knappt sova urs men men jobbet kalla och som tur är så jobbar man med bästa Cissi som ser när man behöver prata <3 och stöta mig när jag behöver det...

Och som sagt mitt huvud går på fullvarv i bland eller mycket ofta kan man säga när saker händer och kan hålla på länge och vill lösa saker och ting sån är jag men jag får nog sluta med det och tänka på mig själv mera istället för alla andra!!! Så det kom vi fram till!! Jag har hellre aldrig känt mig så hatad av en person i mitt liv som jag gjorde igår men då släpper vi taget och tänker framåt vi är nog inte gjorda för varandra om det blev så eller så gjorde jag något som var så idiotisk, skulle be om förlåt om ja nu bara fick chansen....önskar all lycka till dig <3

Men i alla fall vi har haft jätte kul på jobbet förutom att det har varit varmt idag :P skönt men jobbigt svetigt m,m

Så var vi och köpte var sin plata Celcius idag med innan vi skulle på lunch för det var brevid vårat hemstäd :)

Så gött då klarar man säg en hel månad förhoppningsvis !!! tihi så nu jävlar ska det bli bra det här känner jag på mig !! Ska förbereda mig inför nästa veckas pass non dag efter jobbet ska Cissi och jag träna efter jobbet i stan ska bli kul ska köra interval träning springa röven av mig ska jag göra!! haha

Imorgon blir det börja 8.30 så det är frågan om man ska var så jävlig att ut och gå på morgonen :) vi får se om ja kommer upp !! sen fredag är det födelsedags fest hoppas att det blir roligt i alla fall med dom bästa <3

hoppas vi med kan åka och hämta ute möblerna hos mamma o pappa med innan fredag så vi kan sitta ute in the sun :) hoppas hoppas !!!


Sen förstår ni står det -34kg 4kg kvar så får vi se vad det bär av sen :) lyckan sprids inom mig just nu.. bort med det negativa in med det posetiva <3



Glöma och förlåta

tänk på de



//Snuttetuffsan :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards