snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

Fredag Och Lördag :)

Av Sofie Karlsson - 26 maj 2012 21:45

Japp fredagen vart det jobb och vi jobbade in tid så vi slutade tidigt så skönt så det vart in på systemet och inhandla till kvällens party :) sen in på maxi för inhandla köttet till partyt med :)

Sen hem fort som fasen och fixa lite sedan kom Oscar och vi stack och fixa släpp så for vi ner till Kisa för att hämta trädgårds möblerna :) så var skönt att det vart fixat i alla fall så man kan sitta ute när det var så fint väder !!

Så hem plocka ut sen tillbaka med släppet så hem igen och hoppa in i duschen för att försöka göra sig vacker inför kvällens partaj :) och det gick ganska bra :P hihi

Men i alla fall varmt så in i bomben var det att sitta i solen heregud att solen kan vara så varmt så sent Välkommen sommar för man allt säga nu :) sen i alla fall började allt folk rulla in och vinet slank ner för halsen och lullig vart man :) och några börja äta tidigare men vi åt väl sist vid 10.00 huget kanske :P så himla gott var det fy fan va gott !!

Och älskar såna här fester när man kan vara ute gå bar fota i tuna kläder och höra musiken innifrån dunkande och man kan sitta och prata utan att skrika till varanadra :P haha stort tack till er alla som kom uppskatat verkligen blir så glad när jag har mina bästa runt omkring mig <3 Men tyvär kunde inte alla komma :/ saknade er <3 <3

Jag och Klump hade as kul dansade och skaka rumpa :) hahaha han är för go han och så skulle han på Oscar med hihi Oscar var inte lika på att vilja krama Klump :P undra varför ?? tihi

Sen kom Sara och klumps bil som skulle ta dom hem mot Norrköping så kl var 2.30 ca när dom åkte så då fick Jag lite att plocka med när alla åkt hem så lyssnade på Oscar, Sörmis och Anders nä'r dom pratade en stund så när jag kände mig klar och klunkat vatten så gick jag upp för att försöka sova och fy FAN va varmt det var...... Herregud säger jag bara :P men sov gjorde jag tillslut  och vaknade imorse med skalle dunk så in i BOMBEN haha ner och klunka vatten och huvudvärks tabblet så var det bara att sova igen :P och vaknade vid 10.00 typ så ner och käka frulle och i med en Celsius så var jag igång igen :P

Så grabbarna hade planerat en liten åk tur idag så vi åkte till Motala, Vadstena, Vädersta, Trehörna, Mjölby, Skänninge, Mantorp, Ljungsbro och tillslut så kom vi till Berg och fick käka den efter längtade Mjuk glassen :P som alla har tjatat om sen vi åkte :) hahaha men gott var det!!!

Så åkte vi och hämtade min älskade vovve med <3 Så nu är vi sammlade igen !! skulle klippt gräset men tyvär ville den inte gå som den ska :( så vi får åka och hämta en annan imorgon så vi får det gjort!!

Sen imorgon blir det åka och fixa hus kontraktet :) 1 månad kvar så är vi framme skönt men dags att packa inte lika kul men blir bra när man väl är framme :P


Ne ni nu ska jag kolla på Eurovision :) och Romania är bäst hitils liten rimix på den så är det en sommar plåga :)


<3 Love <3





XoXo

//Snuttetuffsan :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards