snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Ledig dag i dag :)

Av Sofie Karlsson - 5 juni 2012 20:48

Japp idag var det ledigt

igår efter jobbet stack jag ju ner till Kisa till mor och far underbart älskar min Mammi och Pappi <3

Idag ringde klockan 7.30 och lite trött men utvilad så ner och göra sig lite vacker för sedan äta frukost med min älskade mammi <3 åååå önska att jag bode hemma ibland saknar henne så himla mycket!!! och pappi med förstors!!

Men i alla fall skulle gå ner med Bitzi i källaren och hon ville verkligen inte gå ner lilla hjärtat <3 hon tycker inte om mamma o pappas tvättstuga :/ men hon liggre alltid och sover när man kommer så lite skönt tycker hon nog allt det är att vara själv :) mitt lilla barn <3

Sen for jag iväg till Vimmerby för att äntligen åka och klippa mig SÅ SKÖNT!!! Jag håller ju på att ljusa upp mitt hår känner att jag vill bli lite blondare en svart hårig :/ så det är en liten process tyvär men är snyg i håret för det förutom att utväxten kanske syns lite men va fan liksom skiter jag i för hon gör det så snyggt :) haha

så gjorde av med 1300 :- på klippningen idag :/ upps sen köpte ja ju vaxet hon har i mitt hår när hon gör iordning det och så skönt att ha ett super bra vax äntligen och sen väntar ju bara på mitt smink hoppas på det kommer denna vecka så jag kan testa det själv fixa och trixa :P längtar !! sen ska jag nog åka och fixa nya glassögon och LINSER jag vil nog köra helt enkelt en NY SOFIE LOOK :P ´hihi

Sen efter klippningen ringde jag mormor <3 Så hon kunde sätta på kaffe och koka ägg åt mig :) gulliga mormor älskar henne <3 Så massa prat och kaffe så var det dags att lämna gullringen med för att åka och prata med mammi <3 Och hämta min vovvis :) sen hem igen till lilla röda huset vid 34:an :P och slänga mig i soffan för att slumra till vart så himla trött efter denna dag :/ så vaknade när Älsklingen kom hem pratade lite sen ringer telefonen och det stod LINA KUSIN ÄLSK MOBIL så det vart ett kort samtal men roligt att prata med henne för vi var ju två tjockis kusinen förut och nu har vi gått ner över 60 kilo tillsammans as fränt tänk er liksom herre gud

men måste ses o prata mera!!! puss påre kusin!!

Sen gick det en kvart så va fan tog en Celsius och sen var jag ute på PW så jävla skönt!!!!!!!!

Så sista tränigen innan vågen skriker på mig imorgon biti :P ska bli spännande men är lite nervös om jag är svullen för har mens liksom va inte lika kul om man ska väga sig!!!! så tänk på mig imorgon biti


Imorgon så ska jag ut och gå men först väga mig :P sen frukost kanske stan en sväng med underbar vän <3

sen ska jag nog röja bland all skit man har hemma innan flytten kanske vore skönt och bra :P


Nae ni sista avsnitet av Desperata hemma fruar bäst att se det :) ha det gött alla där ute love you all <3



xoxo
//Snuttetuffsan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards