snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Trevlig Helg :)

Av Sofie Karlsson - 8 juni 2012 20:07

Japp då var det helg IGEN fasen vad det går fort hänger liksom inte med längre :/

nyss var det måndag och nu är det fredag :P hallå ni ser ju liksom så fort det går!!!

Ja går dagen var ganska lugn hård tung dag på jobbet men Cissi och jag klarar det ovavset vad som händer :P

We are best and beauteful :) tihi <3

Och det vart träning med för den delen :) klart stolt stoltare varje dag över mig själv känner mig så jävla bäst :P

sträcker på mig varje dag!!!!

Och helt plöstligt var vi på fredag igen :P japp jobb står på schemat och var ap trött imorse som alla andra DAGAR hatart fattar liksom inte men men sånt är livet upp och jabba en annan måste ju gnegga ihop lite så man klarar sig i livet :P just det föresten hade ju möte med chefen i måndags :) och då är det så att jag är ARBETSLEDARE FÖR HEMSTÄD I LINKÖPING :) så himla kul fatta liksom för 1,5 år sedan så var man en bon kärring som var ute och mjölkade och hade bara kärringar (KOR) att prata med och nu har man städ team med bästa Cissi och varit vikarie för kajsa som arbetsledare och ÅRETS medarbetare :) och nu ARBETSLEDARE FÖR HEMSTÄD LINGKÖPING :) så himla stolt och jag ska lägga så mycket tid och ork på detta för jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater <3 Och tack för ni finns och ett stort tack till STÄDARNA SVERIGE AB för jag skulle inte vara denna person om ni ej trodde på att jag kunde :) tack!! så det var de jag gjorde i måndags så nu är det att smida lite planer för hemstädet och ha möten med alla mina medarbetare :) så hejja mig och oss i linköping :)

Så idag hade vi ett nytt ställe vi skulle ta över, över ett annat team och dom blev så himla nöjda :) och så himla kul då blir man stolt och jag och Cissi blir enu mera peppade till vårat hemstäd :) tur jag har en sådan underbar duktig tjeja som Cissi <3


Så idag fick jag äntligen mina grejer från Katrin :) ÅÅÅÅÅÅ härlig fredag ;)


 

Foundation,puder, ögonbryns penna, nagellack och en as fin super bra rouch (tror det stavas så) :)

så L.R är bra grejer...


Väl hemma så ringde jag Sanna för säga att grejerna kommit så då handlade hon lite åt mig och kom förbi å hämtade sin grejer :) vart hon glad !! och jag med för att se min lilla Sanna <3

Sen ut för jag har redan häft i mig en celsius så ni vet :) ni trodde väl inte att jag skulle skita i den va :) hahha men jag har tagit den :) sen ut på fredags promenaden som jag längtat :) 4 km idag så himla skönt att vara på topp verkligen :) och idag med gick Cissi och jag och pratade om STUDENTEN nästan att vi gick och grät idag :/ saknar det verkligen när man tänker tillbaka på den tiden 5 ÅR SEDAN herregud 5 år av sitt arbetsliv har gått :)

blivit vuxen :D


Ne ni nu har karln äntligen kommit hem kl 20.45 herregud tidigast denna vecka :)

kul att han äntligen är hemma så vi får se den som sover längst imorgon biti ska åka och handla :P

blir nog Anders :P eller ska han sova länge tro?!?! vi får se.


TREVLIG HELG PÅ ER ALLA <3

Och mitt kämpande fortsäter även att det är helg !!


37

//Snuttetuffsan




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards