snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Hej hopp :)

Av Sofie Karlsson - 19 juli 2012 17:51

Jajje men hej hopp var det idag ;) tihi så himla glad positiv styrkan är i mig idag känner ja :) och det är tack vare min älskade älskade jobbar kompis Cissis hjälp <3 äntligen fått träffa henne inte sätt varandra på 3 veckor ;/ haft semester om varandra! Så nu är det normalt en stun tills hon ska ha semester i augusti och sen jag då med sen långt fram är de normalt :) det blir fel i vardagen när man inte jobbar ihop faktiskt :P... Idag då har de ju gått bra som vanligt :) hihi sen as bra jobbat HS1 HS2 för reklam ut delningen :) nu ska vi sätta fart!! Sen satt jag och bokade in nya jobb dom kommande veckorna och fy fan det kon upp 3 st jobb den 31 juli och vi hade redan ett inlaggt vart kall Svetig kan ja säga er för vi har tre stycken som är borta på semester så har Inge så mycket personal då :/ men det var precis på kvadraten att jag hade personal till de :P så mailade JUDITH & JUDITH om Att det var stopp på den dagen :)

Ja och mina smärtor är så där var jobbigt att städa men gick bra men väntar tills bästa vecka så får vi se ON det blivit bättre eller inte om inte så ringer ja vårdcentralen igen!!!!!
Men i med värktabbleter så kör vi :)

En dag kvar att jobba sen är det redan helg :) så skönt känner ja!!
Hoppas blir en lång helg :P på söndag ska jag hjälpa min älskade vän att flytta hennes "lilla" häst :P haha så är lite sugen att skaffa en egen häst :) men nja vet inte kostar ju lite har ju min bil att betala av med först kanske när man betalat klart den ?!?!? Vi får se vi får se !!
Men Nae ni istället för ligga här i soffan kanske man ska göra något :P nae nu ljuger ja jag ska ligga kvar i soffan :) hihi ha de gött för de ska jag ha !!!

Och vem du nu är?? Som skrev kommenterade mitt inlägg häromdagen och skrev "du vet vem"
Men vem är du då?? Svara!!!
//snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards