snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofie Karlsson - 14 augusti 2012 15:59

Klockan ringde lika tidigt som vanligt och lika irriterande som vanligt urs urs men upp och stackars älskling fick stänga av väckar klockan ;( han vart inte så glad :P och fixa vattnet till mina små ägg med ;) snäll han är!! Så upp hoppade i duschen så äta ägg måste sluta äta stående jag har verkligen ingen ro i kroppen ;( måste bättra mig på de.. Så till jobbet och sätta fart med vårat hemstäds schema byta dagar,tider m,m och Gud vilka Bea kunder vi har dom är så snälla flyttar på sig dom är guld världa <3 och en liten klapp på axeln till mig :) så nu jävlar är det fasen fullt snart :) gött we are best and beutifule :)
Så hade vi möte med chefen idag och pratade om tidsbanken och han bad om ursäkt för förra veckan så de kändes skönt... Men får plugga mera jag och Kajsa får förhöra varandra :)
Så hade jag möte med mina kära kollegor på hemstäd och kollade så allt funkar!! Och dom är så duktiga kram på er!!

Så vart en tidig dag skönt känner ja för de vart så sent igår.. Så hem åt lunch handlade innan ja kom hem med :) sen ut på en löppar runda och det gick så jävla bra så ni kan inte ana :D andningen gick kanon löpningen gick kanon allt bara flöt på!!!! Så himla skönt!!!!!
Så tvätten är igång och jag har andas ut i soffan så ska fixa kaffe och plocka Här hemma och Sara kommer på kaffe så ska bog byta om :P

Så hejsvejs tisdag :)
// snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 13 augusti 2012 19:19

Ja verkligen ni har missat massor :) Ne inte så mycket kanske !
Men i alla fall jobba massor föra veckan pengar in bara :) men trött så vart det lite träning men inte så mycket jag orka under jobb veckan men så fick ja ett ryck i fredags Anders och jag åkte ner till kisa för att vara barnvakt på lördagen <3 men fredags åkte vi och ja hade laddar med tränings skor och kläder plus celsius :) mums så jag sprang hem till mamma o pappa ca 3,5 km vart det så de var gött men sista km var så jävla hård uppförs backe hela vägen :P men jag klara det och brorsan stod och vänta på mig :) men han han före på cykeln :P hihi så vart en dusch och mys med mammi,pappi,Anders och bitzi <3
LÖRDAG!!
Japp mammi och ja åkte till big town KISA :) för att handla lite inför Kvällen då fasters älsklingar skulle komma till mig och Anders <3 och resten av familjen skulle gå på log festen :) så väl hemma drack jag en celsius och fick världens ryck igen så jag körde mitt egna maraton :) kjättestorp grönede :) 6,44 km och så jävla ass nöjd!! Och så jävla skönt !!
Så tog en dusch fixa till mig inför barnen skulle komma :) så ut och byggde sand slott med Nelie och Nils sov i vagnen. Och Nelie hade bestämt att vi skulle göra pankaks tårta :) hihi så de vart de mys ungar!
Och Gud så himla härligt att mysa med en liten när som dricker sin välling <3 <3 <3 så hade dom själva hela kvällen och natten och morgonen :) mys ungar älskar dom så himla mycket!! Så söndag morgon fick fort :( så var mys tiden över. Så Anders och jag skulle åka hem så vi åkte och titta till Jocke :) som var och simma i glimmingen! Så han inte hade drunknat men han var på land när vi kom :) duktig han är blir så inspererad av han!!! Så väl hemma igår kväll så vart det mys mat och OS på tv och lägga sig tidigt för att åka till jobbet började jobba 5.15 kontor, hemstäd, flyttstäd och HS möte och de var lite jobbigt styckning beställt :/ så de blir att träna på de och ång stryk järn var de med :/ men får se hur detta kommer gå! De blir nog bra det är ju Cissi och jag liksom :)
Så slutade kl 18.00 ca 13 h då :/ TRÖTT!!!
Så svängde förbi Annelie när jag var ute på vägarna och krama om henne stackarn som har gipsad arm :( skruttan.
Nu väl hemma så ska resa mig upp ur soffan och laga mat urs vill inte ;( men men magen är hungrig !!

//snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 8 augusti 2012 18:23

Ne de kan de verkligen inte!
Allt brukat rulla på men inte alltid.
Men inte idag eller jo men inte i slutet av dagen var på möte och det var stort hus herre Gud :) men kul. Men fick tyvärr byta team så ett annat team som ej var med fick ta det istället så de gick ju endå bra till slut :)
Så kom man till jobbet igen och allt bara stuppar ;( tur man har mobil så man kan ringa till dom som förstår och stötar en till 1000!!! Så idag vart det ett långt arbets pass så kl stannade på 17.00 bra men trött för började kl 6.15 så de art lite timmar :) men ingen träning idag har inte lust med de alls idag!!!
Ne ni ja ska laga mat nu och mysa ner mig vid tv med älsklingarna och en brasa :)
Tvivla aldrig på dig själv för de har jag gjort alldeles för många gånger :(
//snuttetuffsan <3

Av Sofie Karlsson - 7 augusti 2012 19:21

Jajje men inte iform känner ja sprang 4 km på fan 24 min eller va de vart och de var inte mitt bästa men svårt att andas på högra sidan av bröstet ;( men sen har ja inte prungit på 5 dagar heller så kan vara de!! Men men inte deppa ihop för de!!!
Idag har jag jobbat med mina kära kollegor på flyttstäd :) gick så bra så sen åkte jag med Lotta på hemstäd gick så bra :)
Just nu så är maten snart klar jag är nu duschad och as trött i kroppen och de är så skön känsla :) så trevlig tisdag kväll alla fins vänner <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 4 augusti 2012 15:14

Ja ni Gud så tiden går fort i alla fall denna lördag!! Endå har ja inte sovit bort dagen men den försvann i alla fall ;( så tror i valet om ja ska ge mig ut och springa ikväll vi får se vad som händer men inga krav här inte för jag är så nöjd med mig själv som jag är men ja kan mer de vet ja!! Lär er det flickor att var nöjda med er själva älska er själva!!!!!
Men skoter bog i träningen JA de gör ja!! Så hejsvejs ha trevlig lördag på er för de ska jag ha med fina vänner och älsklingen <3 och min underbara lilla älskade vovve <3
//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 augusti 2012 20:36

Ja ni en as trött Sofie idag!! ???
var så trött imorse vaknade av blixt och ett jävla dunder :( urs urs urs kl 4.45 dundrade till så in i bomben så hela kåken skakade och en enu värre smäll några min senare ;( så blixten slog nog ner kan man säga och vår stackars hund bitzi är så rädd så hon flämtar och flämtar känner mig så hjälp lös :( stackars liten!! Till slut vart det lite bättre men hon gömde sig under sängen lilla hjärtat ?
Så for till jobbet började 6.30 och kom hem 13.30 så skönt så kom hem och åt lite lunch och la mig på soffan var så himla trött så jag la mig ner och sov det var så himla skönt kan ja säga er måste bli utvilad så Mycket som möjligt i för söndags trippen till Västerås :) ska bli skit kul !!
Ledigt från träningen idag var så trött så orkade inte tvinga ut mig i regnet!! Men har mys fredag med älsklingen ? skönt att ha honom hemma !!
Imorgon åka och köpa hundbur och borste till bitzi och fira Anders systers barn! Liza blivit hela 5 år stor flicka och hon önskar sig en smink docka :) så får se om vi hittar de :)

Så trevlig helg på er alla ??????

//snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 augusti 2012 17:46

Ja ni såg vad det stod !!!!!!

Jag slog mitt person bästa :) JAAAAAA!!!
4 km och varav 2 km var uppförs backe med :)
23.45 var mitt gamla och idag slog jag det med 1 min!!
Så 22.45 exakt vart det idag!!!! Så jävla härligt :) :) :) så himla nöjd nöjd nöjd och även stolt!!!
Celsius säger det er något?? Ja hoppas de efter ni läst detta pepp pepp pepp beroende ja de kan man säga :) haha men jävligt gott och bra för träningen mer energi vill man ju ha i träningen !!
Nu ska det lagas mat och älsklingen är redan hemma och klockan är inte över 18.00 en :) så skönt kunna slappa mysa ihop <3 tack för du finns älskling och gillar mig :) tihi

Av Sofie Karlsson - 1 augusti 2012 17:45

Ja verkligen jobbat halv dag :) skönt haft möte och akut städat hos mina kolegor :) klart man ställer upp för dom för förhoppnings vis ställer dom upp på mig en dag :)
Hem och träffa Sanna så himla kul att se henne prata med henne krama henne :) älskade Sanna <3 underbara människa!!!! Lyssnat finns och är en riktig vän!!!
Så nu är jag ensam väntar på att Karln ska komma hem och se om vi åker på skänninge marken :) känner att ja inte orkar igentligen men tradition?? Eller?? :)

Men idag kände ja att INGEN träning idag inte kände bara nej och då gör ha inget för tvinga sig ut nej inte dag sen har ja så ont i min fot ;( jävla förhårdnad !!! Smörja ?!? Ja det skulle no vara något :) börja med de annars blir nog Lotta arg :P har har fan tjatat på mig i nästan 1 år nu tror ja :) så ska nog börja med det ikväll!!
Så imorgon blir det löppar skorna på efter jobbet och springa jävuls backarna :) 3 gånger upp :) mohahhaha

Nu kaffe med bästa vännerna ;)
//snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards