snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Inte många timmar kvar nu!!

Av Sofie Karlsson - 7 oktober 2012 19:03

Ja nu är snart helgen slut IGEN!! Men skönt är väl de annars blir man för slappad :P var ju dop igår och slapp lördag kväll och så idag kom Martin,Sara med båda barnen jag och yrla spela Xbox :P och så klart tog Sara och jag massa roliga konstiga bilder :P haha
Så kom Sanna <3 när dom andra hade åkt gick vi ut på altan och satte oss och fy satan så SKÖNT det var ingen blåst och bara solsken och härligt prat :)
Sen åkte vi in till XXL butiken bra butik hitta tränings byxa och en grej till fötterna så hoppas att förhårdnaderna försvinner nu!! Så vi får se om de ät något att ha :P
Så en jacka men den får vi köpa vid löne dagen tror ja :)
Så vart de Elgiganten köpte 1st dvd box första och andra sesångerna :)
Sons of anarcy !!!!

Nu ska jag nog ta och vila ut dom sista timmarna innan allvaret kommer igång igen jobbet och tänka på träningen kosten igen mer en bara på halvfart så full fräs nu 120% skall det köras på!! Så bjud inte mig på något igen ide!! Jag kommer säga nej!! :D
Så dom kommande inläggen kommer bli träning träning träning träning!!! Pepp pepp pepp pepp pepp

//snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards