snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Ligger efter :)

Av Sofie Karlsson - 24 november 2012 12:17

Ja Gud ja inte skrivit på några dagar :/

Torsdag!
Var det jobb först innan man rusade hem för fixa iordning hemma för skulle ju ha Partylite visning :) så kl 17.00 kom Anita super gullig tant :)
Så hjälpte henne och Sara var här och hjälpte till med :)
Så vart mycket trevligt sålde för över 3000 kr :) så då fick ja 719 kr att handla för ;) tog en mycket fin ljus grej! Sen fick vi in 3 visningar med så fick en ljuslyckta med :) vart värdigt lyckat ;) tack alla som kom!!

Fredag!
Jobb med Johan denna dag med lilla Cissi har varit sjuk :/ hoppas hon mår bättre! Men Gud så lätt skrämd han är :) hahaha så det har gått så bra å jobbat med honom duktig är han med!!
Sen när vi slutat så sa min mage ifrån :/ inte så lustigt kanske hade ätit 2 fraller och druckit 1 celsius så det är ju förståeligt så viste inte om ja skulle åka till systemet :/ men åkte ditt och klara mig enda hem :)
Så städa plocka iordning ladda vinet så ut med det på trappen på kylning :)
Så göra sig iordning ;)
Sara Sanna Hanna Nina Annelie Kicki och Katrin som skulle visa grejerna så fullt hus och vin drickande :)
Det verkade som alla hade trevligt i alla fall :) och Sara vart sminkad och hon vart super fin men Sara du är redan så himla fin alltid!! <3
Vart handlade igår med :P
Fick nagellack, och en foundation :)
Köpte puder borste och en rouch ;)
Så nu är man vacker till jul :)

Så stort tack tjejer för ni kom och hoppas ni hade trevligt :)

Idag bli det Ikea med bästa Sanna <3
Kolla lite klappar och jul grejer och TOMTAR!!! :)
Sen blir det nog film när jag kommer hem och vänta på Karln som är iväg och jobbar idag!

å hejsvejs så får ni ha en toppen dag :)
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards