snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Häcken full!!!!!!!!!!

Av Sofie Karlsson - 27 november 2012 20:44

Äääää ja det kan man säga!!!!!!
Förra måndagen 12 nya hemstäds kunder:) nu igår 11 nya :O herre Gud så himla kul men tyvärr måste jag hoppa mitt egna hemstäd för har så mycket att göra och starta upp ett hemstäds team till :D så full fart !!
Älskar de... :P
Så ska det fortsätta i denna takt så kommer de bli många team i Linköping ;) super kul!!! Och att det är JAG som kommer hjälpa dom :) blir så stolt över mig själv och över de tre små teamen jag har i Linköping <3 ni är så duktiga och hjälpsamma!!!!
Träningen idag skulle blivit en PW men J*VLA regn jag brukar inte shita i min träning men man blir ju för fan deprimerad :/ :/ :/ så blir att ta fram 5 kg hantlarna och träna magen i kväll innan sängen kallar!!!
Och gjort naglarna hos bästa Emma idag med alltid lika glad och positiv!!<3
Och även jag lika glad och mycket energi över mina axlar när ja går där ifrån :D
Och så vart det middag hos Sara och flyding ikväll :) för Anders brukar vara hos dom om jag är borta :P så dom fråga mig om jag inte skulle komma :) ja varför inte hihi!!
Så nu väl hemma satt på diskmaskin, tänt brasa, plockat fram alla mina tomtar, och tagit fram mina nya fynd :P 2 st av mina kära kolegor som rensa en lägenhet utanför stan och den person som bode där ville inte ha något av alla grejer så dom lasta med allt dom hitta och där stod min älskling och jag bara skrek KISTAN ÄR MIN!!! Om ingen annan ska ha den :P hihi och jag fick hem den nu står den på sin plats <3 älskar den är så nöjd så nöjd !!!! NÖJD!!!

Ne ni nu tar jag kväller för att ladda mina krafter tills imorgon!!! :)
Puss kram
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards