snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Som en SMÄCK!!!

Av Sofie Karlsson - 11 december 2012 20:07

Ja då vart de Ikano med fina Sanna efter ja jobbat klart för dagen så började med en trevlig lunch med taco buffe' :) så gick och kollade skor och så skulle vi ju kolla kläder till mig inför fredag till julfesten på jobbet :) så gick in på Carlings :) så såg en klänning precis när vi skulle gå ut men fasen så snygg de är ju en sådan klänning ja letat efter :P så frågade killen som jobba om han kunde ta ner den :) och de kunde han så klart snällt! Så frågade han vilken storlek vill du ha ja ta M och kan testa en S med. Så sa han S ska du ha!! Så glad man blir så testade klänningen S satt som en SMÄCK :D så är ju sådär med klänningar och ni vet de putar ut lite här och där ser en annan och Sanna är så himla ärlig så skönt att ha med henne <3 så den var perfekt tyckte hon men ja väntar komma lite andra plagg med.. Så kollen frågade om de var till nyårsfesten? Nae svarar ja till julfesten på jobbet! Så killen sa de att den julfesten skulle jag vilja komma på :) viste inte riktigt vad ja skulle svara :) men va glad man blir av såna små komplimanger :)
Så vi gick vidare till sta butik där hitta ja en snygg tröja som ja både kan ha till fest och till vardag :)
Sen vart de Gina där jag sätt de jag skulle ha på mig ett par as läckra byxor och en röd genomskinlig skjorta med den där skjortan !!! BLÄÄÄ så konstig framtill så nej den vart de inte men byxorna vart de och vet ni !!!
Storlek 28!!!! Ååååååå va kul Jajje men då var man nere på storlek 28 i byxa :) så JÄVLA underbart!!!
Och ni jag gick tillbaka och köpte klänningen :) så hoppas ja bestämmer mig att ta den på fredag!!
Och tur är ju de att de ät bara tisdag idag :) så ja hinner vänja mig :)


Men nu blir det tv mys <3 men Bitzi <3

Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards