snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Mera jul klappar :)

Av Sofie Karlsson - 19 december 2012 21:49

Ja Cissi och jag höll på att lägga ner vårat hopp om julklappar av kunderna i år :/ men nu börjar dom rulla in så sötta dom är fått choklad hår produkter hand gjorda ljus tvål från Finland :) dom är så himla sötta våra kunder man blir så himla glad :) så man vill bara ge dom en stor kram!!! Och imorgon får vi se hur det avslutas då :) jul fika hos en kund plus jul frukost på fredag kl 7.00 hos en kund hihi

En annan fick ju lön idag och de var skönt att gå runt på ikano och Ikea utan att trängas med folk :) men 9 st klara av 15 st så att imorgon väntas City handling för min del :/
Stress??? Ja de kan man säga och springa inne i stan själv är se värsta jag vet hitta parkering hitta jul klapparna hitta alla affärerna hitta hitta hitta och plus hitta en RÖD skjorta till mig själv!!!!
Tänkt på en sak fasen va mycket bättre det skulle varit att åkt till Ullared köpt allt på samma plats plus bra mycket billigare!!! Eller varför inte ge prisent kort till alla!!!!
Men men leta vidare imorgon :)

Och just de ska ni köpa filtar köp dom på IKEA asssssss stora plus mjuka och varma :) kom ej ihåg vad dom heter men ska kolla tills imorgon :)

Puss och fis som Lotta brukar säga!!
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards