snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Så skönt...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2013 21:39

Hopp idag har de hänt mycket men endå inte så mycke :)

Jag har jobbat med lilla Therese ;)
Super kul har vi haft och fått fika hos en Kund och ni kan få tycka att ja är en losser men ska jag slänga den bytta lilla biten av kladdkaka framför kundens ansikte när hon har lagt upp på en talrik nej det kan inte jag :/ men man ska ju kunna men om hon hade frågat innan så skulle ja ha sagt nej tack.
Men men mitt egna val.
Sen vidare mot dom sista kunderna så fick vi tid att sola ;) så skönt väder det är alltså så härligt..
När ja slutat så åkte ja till blomster landets fixa grejer till beställningen jag fått så hoppas hon blir nöjd :) <3
Så ringde Anders och sa att Berit var hos oss :) Gud så glad jag blev så hem fort som fasen och krama om honom <3
Så koka kaffe och satt och prata om allt som hänt med m,m fen senaste tiden och skönt att se att han är på benet igen :)
Som sagt drack kaffe i den UNDERBARA VÄDRET KAN INTE SLUTA SKRIVA OM DET BLIR SÅ LYCKLIG...
Sen for vi in till stan för att käka och dom ville testa Pizzahut och vart lite så där men då kom ja på dom har ju sallad där hade jag hört non stans :)
Men de var ju full proppat där inne :/ så vart inget där. Men åkte till MAX i stället och åt LCHF börjare vart det men TYVÄR med en liten pommes till med Taco sås tänkte de ju de fan fick ju kladdkaka av kunden så va gör en liten pommes liksom ? :P
Men jag tjuter inte för de :) hihi
Så var super kul att få träffa Berit igen :) ååå så kul. Synd att Frida inte va med var så länge sen ja såg henne med :/ men vi sa de att vi får komma upp non helg så får vi hitte på något :)

Så denna dag har varit super bra inte tänkt på saker och ting.
Det är så att min bror har OP sig idag han lider av kronisk huvudvärk och idag äntligen har han OP sig <3 <3
Och tack alla ni som förgyllt min dag att tänkt positivt..
Och mamma ringde för en stund sen och ALLT HAR GÅTT BRA!!!! <3
Så hoppas så innerligt att han kommer få må bra nu och bli den där glada spralliga JÄVLULSTYGS JIMMY igen saknar honom <3
Så Gud så lättad jag blev tårarna bara kom gråter även nu så gott ja skriver om de <3 älskar dig brorsan <3

Så fick som lättnad att jag började pyssla iordning en beställning ja fått :)
Så nu är den fixad och klar :)

Summera ner dagen :)
Frukost : turkisk yoghurt dilikates jordgubb de sista :) kopp kaffe
Lunch: kyckling med super Gud fet sås :)
- kladdkaka
Middag : LCHF mål på Max
- pommes Taco sås
Ingen motion dig. Eller jo har städat 5 h :) hihi gratis träning...

Så puss och god natt på er älskar er massor <3

En mycket bra spalt jag hitta hos min vän Lovisa från jobbet det gjorde så jag kan leva längre och må bättre <3
Tack vännen...

/ snuttetuffsan

 
 
Sanna

Sanna

4 april 2013 22:33

Sjukt snyggt hjärta. Vad vill du ha för en sån? Sugen på en runda på Ikea i mon??? Puss puss

http://Sannasaur.blogg.se

Sofie Karlsson

5 april 2013 06:26

Hej gumman ;) ja men Ikea de tycker ja ;) ring när du slutar puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards