snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Känslo dag

Av Sofie Karlsson - 5 april 2013 22:36

Ja idag vet ja inte riktigt vad det har varit med mig :/
Känt mig nere hela dagen, sen efter middagen har varit super men efter jag varit hos bror min och hälsat på så släppte det väl en spärr.!
Så då släppte verkligen allt, och prata med mamma utanför och tyckte de var jobbigt men jag och sjukhus eller mina nära och kära så klart jag blir precis tom och känslosam!
Sen prata ja med andra brorsan som tränar för fullt och frågade hur han mår osv så prata vi om mitt liv sjukdomar hit och dit !!!
Men han tror inte på LCHF :/ men de är väl förstårligt för han gör ju så man ska äta rätt och träna!!! Ser upp till honom jätte mycket alltså även att han kanske inte vet eller tror de men de gör jag!!
Så vart så kluven efter ja pratat med honom i telefon så jag blir så TRÖTT vet inte vad jag ska göra längre ska jag äta LCHF jag mår ju så mycket bättre med de!?? Men sen så klart kan man ju äta mindre kolhydrater är ju sant men som det ser ut som nu kommer ja köra LCHF för jag kan ju för fan endå inte ge mig ut och springa som ja vill eller åka till gymet och köra arslet av mig.. Så promenader är väl de jag får hålla mig till!!!
Är så jävla piss ledsen på deta nu!
Så har så stor lust och bara gråta gråta gråta gråta varför skall jag inte få vara frisk jag gör ju allt ja kan för att vara frisk vitaminer bra mat har kläder på mig!!! Ååååååååååååå
Så det är väl meningen att detta jävla Piss år 2013 är inget år för mig!!
Eller våran familj över huvud taget de är utgifter här och där inget plus någonstans :////

Vill handla cykel så jag kan börja träna på riktigt sätt!!
Vill köpa nya tränings kläder, puls klocka, och nya löpar skor men inga pengar finns och jag är ju aldrig frisk så då känns de ju rätt menings löst!!!

Jävligt gnälligt inlägg jag vet men en piss dag men endå bra dag fick träffa bror och älskade Sanna <3 och kvälls fika hos granarna 4 km Bort!
Vet inte om jag stavar korekt men de får ni ta av en dyslektiker :P

Summera dagen
Frukost: ÄGG OCH MAJO KAFFE
Lunch: bjöd bästa Kajsa på grillar kyckling och satziki till.
Middag: kebab sallad!

Puss och god natt hoppas att lördagen är bättre!! Skall börja med en sov morgon med bästa Bitzi som är så trött efter jobb veckan! Så vi ligger kvar för älsklingen skall upp och jobba <3
// snuttetuffsan

 
 
Sanna

Sanna

6 april 2013 06:42

Skickar kramar över nätet till dig gumman. Det kommer bli bättre ska du se.

Jag förstår att det känns jobbigt med sjukdomar och läskigt med brorsans OP. Men se det som att han äntligen fått hjälp.

HHoppas du får en perfekt lördag!
Du vet hur du kan nå mig ♡
Löv ya

http://Sannasaur.blogg.se

Sofie Karlsson

6 april 2013 11:00

Ja jag hoppas de blir bättre!
Vill så gärna komma igång på riktigt..
Puss kram hörs idag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards