snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Natt natt

Av Sofie Karlsson - 15 april 2013 21:05

Ja äntligen fått lägga sig i sängen Gud så skönt!

Denna dag har varit bra endå även att man varit hos tandläkarn :P
Men men får se positivt 1000 kr rabbat :) hehe.
Det vänder nog snart, jag har börjat läsa om Katrin zytomerskas bok igen länge sen jag läste den man blir eller jag blir grymt peppad av den så börja läsa om den nu idag så Japp nu när käften mår bra och glajerna blir fixade imorgon så då är allt i sin ordning igen :) så dags för nästa steg som jag väntat på länge TRÄNA!!
Så imorgon jobb sen ner till kisa fixa glajerna fika med mamma sen åker ja upp igen och skall ta mig en PW äntligen liksom!!!
Känner mig pepp satan alltså :D inte långt kvar nu känner ja de är dö nära!
Har ett mål eller mål men får se vart ja kommer men målet är slutet av maj <3
Då kommer min kära elin <3
Prata med henne föra veckan ååå hon ger mig massa energi och vi ska upp dit och dom hit ååå så vad ja längtar!! Så pepp pepp pepp!!
Sen så klart skall mamma och jag till Ullared <3 så blir att spara minsta lila peng man får in nu!!
Så läsa denna bok och sen fortsätta
med en ny bok ja köpt men de får ni se längre fram när jag börjat läsa den och när jag kommit igång med träningen :)
Men nu skall ja sova ladda inför morgon dagen kommer bli stressig men så är de ibland!! <3

Puss kram mina raringar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards