snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Helt sjukt!!!

Av Sofie Karlsson - 25 april 2013 17:42

Efter jobbet blev de gymet ;) så jävla Woooligt går så himla bra just nu känner ja ;)
Körde 10 min PW och jogga
Sen ben och armar plus häng buken ;)

Så plankan 1 min gånger 3 ;) GÖTT
Sen den så kallade båten och pilates bollen ;)
Sista var 10 min PW och då förstår ni får jag ett mail från ACTIC
Jag förstår ni var med i en tävling skrev in till dom så kunde man vinna Vättern runda biljet :P

Och vet ni vad jag VANN ;D
Så jävla häftigt!! Jag som aldrig vinner annars men detta vinner ja :)
3 st tjejer vann och jag en av dom i hela actic i svergie ;)

Detta skrev ja :)

Ämne: Jag är vinnaren

Hejsan

Jag har kämpat med min vikt i 3 -4 år och gått ner 39 kg helt på egen hand och detta år skall ja springa blodomloppet, tjejmilen och vill även köra cykel tävling halvvättern var jag inne på men va fan hela Vättern är ju tuffare :) hihi

Så precis kommit igång igen med min träning efter jag varit sjuk så nu j*vlar ska det hända grejer!!
Och skall kämpa med dom sista kilona innan sommaren som alla brukar säga!
Så actic blir inte av med mig skall träna köra pass och väga mig hos dom varje månad för att nå mina mål :)

Så tack på förhand ni skulle göra mitt År kan ja lova!!


Fy fan så kul men kommer ja klara av de?? Är ju frågan!!!
Det återstår att se är det så att min bror som skall köra klassikern inte hittar någon biljett så skall han få den för roligare för honom om han klarar de :)
Men vi får se vi får se :)

Puss kram så länge <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards