snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Nu är helgen här!

Av Sofie Karlsson - 3 maj 2013 15:10

Ja blev till lunch på jobbet sen vidare och shoppa lite till en söt prinsessa man ska träffa ikväll <3
Mys pys.

Sen då vidare till gymet för ett litet intensivt pass.

5 min PW varav 5 min jogga.
Sedan vidare till styrke träning körde alla maskiner idag plus alla övningarna på pilates bollen.
Super skönt så sista blev 6 min PW

Så innan ha gick så frågade ja tjejen som hjälpt mig med programmet om vikten för min kropp så klart har ju reagerat lite på kalorierna inte så lustigt har ja ju själv tänkt men man vill ju endå bolla tankarna med non. Och hon sa de att de är nog inte så lustigt att man gör de när man gått på LCHF och hon är ju super glad att ja börjat tänka om och hon har ju sätt på mig att ja har ju mått bra med LCHF MEN ska du träna så du tänkt så är det ingen bra idé vad ska du bygga muskler av? Ja och det är ju sant eller har ja fel bygget man muskler av FETT kanske ? Nae skulle inte tro de heller.
Men hon är så snäll peppande och synd att hon inte var där innan ja börja träna för tänkte ju väga mig idag men hon sa de att de där tar vi nästa gång så ska vi kolla vad som hänt så måndag då blir de vägning :) ska ta med mig mitt gamla kvitto ja har sen sist och se vad som har hänt kan ju vara intressant.

För har ju har ju liksom gått upp 4 kg sen ja va är de 1,5 vecka sen !! Och de känns ju sådär.. Så måste ringa även min bror och bolla ide'r med honom :)

Men ni puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards