snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

#inspiration

Av Sofie Karlsson - 7 augusti 2013 21:18

Ja de ordet är väldigt fint, underbart,härligt ja väldigt trevligt att få höra eller läsa om sig själv :D
Det värmer liksom väldigt mycket i hjärtat då att människor runt om kring mig ser upp till mig!! Jag är deras inspiration!!
Man tänker efter första gångerna man får höra de va? Jag? Nae? Varför de? Lilla ja? Vad har ja gjort? Just de va har ja gjort?? De är just då man kommer på vad fan man har gjort med sig själv kropp och själ!!!
Den störta resan i livet som kanske väldigt många andra också tänker göra och även kanske vill göra!
Ja men hur kommer man dit då?
Frågar sig nog många!
Vart börjar man?!

Ja ni ja vet knappt själv men jag sa alltid till mig själv att aldrig gå över 3 siffrigt på vågen!
Och en dag så 103 kg!!!!!!!
Nej nej nej nej sa ja till mig själv nu får de vara nog!
Sen börja de rulla på med livet men kämpigt var de!
Slutade först och främst med coca cola!! 2 liter om dagen drack ja de är inte bra!!! Urs fy!
Men tog kilo per kilo först 5 kg sen 5 kg till osv!
Man måste ha mål i vikt ned gången annars är de nog svårt tror ja!
Jag hade ett par as snygga jeans som ja inte kunde ha som ja hade i gymnasiet i 2:an.
Men ja kämpa kämpa kämpa och åter kämpa men en dag så var ja där :D
Ja kom i byxorna! JAAAAAA
jag skrek på min sambo ANDERS KOOMMMMMM KOLLAAA!!!
Jag är smal igen!! :)
Tufft på vägen ja de har de varit med! MEN de är då du bara stärker dig mer i dig själv för varje mål stolpe du når plus varje tung sak som du går förbi!
Kommer säkert med finnas människor runt omkring dig som är avis på dig men sträck på dig enu mer :P

Men mitt nya liv resulterade i -39 kg är inte klar en men de får ta den tid de tar dom sista små kilona :)
Och även testat det ena och det andra med dieter och shake :P

Pepp pepp pepp till er som vill ska gå ner i vikt!!

Puss kram på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards