snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Inte på topp men de vände fort!!

Av Sofie Karlsson - 22 augusti 2013 15:46

Nae vet inte va de är men kan väl ha med att göra att inte sätt älsklingen på ett tag eller ja fick se honom igår när ja hämta hunden men annars har vi nog inte sagt så mycket till varandra :/ är så mycket ja bil säga och prata med honom om!! :,(
Men får ta de non kväll.
Gick till gymet och kände inte för något gick på bandet 10 min sen lite små övningar fråga J om hjälp så sa ja att ja får inte teäningsvärk!! Då måste vi bytta schema igen!! Och så lägga upp de på annat sätt så köra 10 20 30 40 50 sen ner igen 50 40 30 20 10 och ta en vikt man tror orkar annars får man sänka körde sen på mag maskinen så vi får se hur de känns imorgon!!
Men så sa ja även de men att ja är inte på topp alls :/ och de ser ja med sa J ... Ibland är de skönt när non ser de när man har lärt sig att visa att de är inte ok idag! En bara ha de där stora smilet på :D

Tillbaka till träningen så har ja problem med axeln sa till både J och M att när ja ska knyta en soppåse så gör de ont i höger axel.

Så PT M visa mig en övning inne i pojkrummet :P så den här övningen den ska ja ju inte göra när de är folk samling :) hehe men hoppas den kommer hjälpa han visa mig även en annan ja ska dra bak axlarna så håller tummarna nu!!

Men han kom upp med en super rolig sak ett 80 kg däck!! Ååå va ja vill prova!! Kör helt slut på mig men ska nog testa honom för han är as bra så prata med honom om PT grejen man får ju fan mycket för pengarna endå!!
Men vi får se..
Men blev lite gladare när ja fick se det stora däcket komma in :)

Så gick till kontoret igen för att ska ju på Kommunal möte idag.
Så blanda mitt protein och börja skaka :) hihi

Så får ja ett sms när ja är framme på kontoret och MITT PAKET ÄR PÅ POSTEN!!! Ååååå vill åka och hämta det direkt :) hihi..

Men först möte sen hämta paketet och Handla så vidare hem och laga mat..

Puss kram så länge!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards