snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

#den börja ju bra men va hände liksom?

Av Sofie Karlsson - 26 augusti 2013 15:06

Asså fy mega fan satan bläääääää


Japp det an man verkligen säga fer jag varit på gymet så åkte jag till kontoret för at kolla en sak som TUR var!!!

Så tyckte jag att växeln åkte ur som den kan göra ibland :/ men jag gick in på kontoret och kolla det jag skulle sen sa a hej då till grabbarna så hoppas jag in och starta lilla rödis och åkte 6 m och va fan !!!!


jahopp punktering!!!! så jävla kul då grabbar skrek jag hjälp!!

så do kom och krister hade verkstaden med sig i bilen :P hehe

men vi fick väl inte bort de där satans däck helvetet!!! då kan jag lvaer att det var nog kanske första gången jag kände av miitt rök sug!!!! men jag bet mig i läppen lite hårdare så var de borta!!

Men jag ringde till killen och fråga va ska vi göra har du något knep för vi har gjort allt både jag och två starka karlar eller ja så starka är dom ju inte då kanske om dom inte får bort ina bultar =) hehe

Men han är ju så klart i ringarum ;/ pappa ringde jag med och gnällde lite hos :)

han sa de att du fasen ni har bärgarn brevid swekon så gå ditt och flörta lite sa pappa tjejer kan  :) så jag gick dit men fan det ligger ju en däckmoj där :) så sa att ja fått punka va braq sa grabben :P rolig han var då!!

men han tog mitt nr och skulle komma så fort han kunde men sa de jag har knappt något batterie heller så han fick leta efter en röd golf inne på gården och jag finns där i källaren på städarna :P hihi


så nu sitter jag här och tjurar och bloggar från datorn har ja inte gjort på år och dar :P saknar de men har ju ingen dator hemma :P kanske får bli att köpa en!!


så puss kram så långe och 4% kvar på batteriet så kul!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards