snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Life

Av Sofie Karlsson - 27 augusti 2013 21:08

Så jävla skit piss fan!!!!!

Vilken otur man skall ha...
Skulle inte förvåna mig alls att de var ungen förra veckan som smita mig!!! Var på möte och hennes barn var sjuk.. Och ungen satt och hosta mitt framför ansiktet på mig och Therese :/
Så sms bror HJÄLP!!!
Ont i halsen !!! Va ska ja göra!!! Tjejmilen nästa vecka!!!

Så brorsan han ringde!
Sa de kanjang,vitlöksklyftor även dom i olja! Vitamin berocca och ja har allt hemma förutom klyftorna i olja men dom skall ja köpa imorgon!!

Detta åt ja förut :) 2 klyftor vitlök. Fick inte i mig allt men en klyfta tror ja i alla fall sen maten var så äcklig elekt ja D blev inte som ja ville hade inte allt hemma och orka inte åka till affären!! Suck!!
Så ringde mamma så beklaga mig till hemma om allt för just nu är det om allt!!!
Jag är sjuk (halsen)
Jobbet ( har ingen driv kraft just nu)
Mig själv (slutat röka)
Jag är en (TJOCKIS)
Så skratta på ni de är de jag känner lite just nu att hahaha du har inte alls lyckas du har gått upp hahahaha
Får panik inom mig att fan jävla rökning!!! Alla sa ja du kommer gå upp bla bla bla bla hur kul är de då!
Jo klart haft semester med men jobb byxorna alltså jag kan ha dom självklart MEN!!! De väller över ja skäms!!!
Men som mamma sa du klarar de du är stark Sofie de vet du!!
Och ja får ge det till jul har de inte hänt något då så vet ja inte va jag gör eller tar mig till!!!
Så långa mål långa mål!!!

Puss god natt
Just de Therese tycker synd om dig som skall jobba med mig för kommer stinka vitlök :P

 
 
sannasaur

sannasaur" title="http://blogg.se]sannasaur[/url]" target="_blank">blogg.se]sannasaur[/url]

27 augusti 2013 21:15

Stackare! Styrkekramar till dig!
Långa mål är nyckeln tror jag på.
Du är en sådan stor inspirationskälla för mig och jag ser upp till dig.
Det är svårt att alltid ha balans i livet så därför kommer vi alltid få kämpa.
Vi kommer klara det.
Kämpa på min underbara vän ♥

http://sannasaur blogg.se

Sofie Karlsson

27 augusti 2013 21:19

Åååå du är världens bästa ska du veta

 
Ingen bild

mickis

27 augusti 2013 21:24

Men bruden! Du är ju jätte duktig som slutat att röka! Och ovanpå allt så har du tränat som bara den OCH haft semester, du bör känna dig stolt! Att du inte under semestern trillat tillbaka till dåliga vanor!♥ sen får man känna sig ur gängorna när man blir sjuk, det är sånt som tyvärr kommer på köpet me bacillerna! Men så fort du blir friskn så kommer allt att kännas bättre! ♥♥ KRAMAR

Sofie Karlsson

28 augusti 2013 14:53

Tack älskade du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards