snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

Sträck på dig!!

Av Sofie Karlsson - 9 oktober 2013 19:58

Ja de är nog något ja haft svårt för i hela min uppväxt tyvär ://

Varför är det så?

Jo för jag har aldrig fått höra hur duktig man varit eller fin, söt m,m
Jag har alltid varit den tjocka fulla feta äckliga saken som ens gått i ett par skor! Ja de var många som tyckte de i alla fall! Men nu dom senaste åren eller ja dom senaste 3 sen den dagen ja börja med vikten så när man gått ner massor i vikt så börjar folk tycka att man är så duktig och fin bla bla bla man börjar synas för folk för all fett börja försvinna från sin kropp..

Ska de vara så att man inte är värd något när man tjock??

Alla är lika mycket värda!!!
De tycker ja punkt slut!!!
Sen är det upp till var och en hur man vill leva sen är det ett helvete skall alla veta vare sig man ska ner i vikt eller upp!!!

Och om man får beröm om man gör något då! De är heller inte så vanligt jag har alltid varit den personen som varit tillbaka dragen varit tyst inte sagt va man tyckt och tänkt :/ det är en helt annan idag kan ja säga och ja och då har jag fått höra hur duktig man är och inte fan trodde folk att lilla ja skulle klara VÄTTERNRUNDAN nae de var de nog inte men den som trodde på mig från dag 1 var min älskling han sa de där klarar du lätt!! Han stötar mig i allt va det en nu är!! Älskar dig <3 och ja trodde väl knappt själv att ja skulle klara de men de gjorde ja och de har jag idag att se tillbaka på när jag skall hoppa på andra saker !!

Så när skall man lära sig att sträcka på sig och suga åt sig all beröm och belöning man fått genom åren och månaderna????

Puss god natt <3
Och påtal om vara duktig älsklingen ligger på andra sidan soffan och tuggar Ferrari bilar :/ men ja står emot!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards