snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

Gott & blandat påse

Av Sofie Karlsson - 17 oktober 2013 15:53

Ja Gud så gött de skulle varit ni :P

Men körde på något mycket bättre!!!
Ett pass på actic satte mig mer snacka med tjejerna och drack celsius sen börja klockan ticka iväg så nej upp och hoppa och in i stora salen och köra min uppvärmning så gött blir så varm i kroppen :)
Men sen in körde bål övningar bland annat ländryggen nästa gång blir de vikt på!!
Sen var de grabbar där inne och tycker de är piss jobbigt en att vara där inne och lyfta vikter!! Så gick ut körde maskiner i stället så blev arm parti. Sen mage igen sen gick grabbarna ut där ifrån så då skutta ja bort dit för köra axlar/skuldror sen slängde ja även in knäböj med hantel på 12 kg och shit va lätt de va :P
Måste kolla va ja kör på PT timmen :P
Får då är de tungt!!
Just de körde rod 2 min :) fut öss för testa flåset kändes kanon.
Sen körde ja mer core övningar och armhävningar!!

Så ja en gott och blandat kan man säga!! Blev snabba 45 min tror ja va men kändes kanon och måste ju värma upp inför nästa vecka och känna på hur kroppen känns!
För nästa vecka då JÄVLAR!! Första PT timme sen 3 veckor tillbaka nu tror ja och även sms med M om nya program med :) ska bli skit kul och är de det ja tror alla saker ja set komma in på gymet så kommer ja veta att ja lever haha :)

Så denna dag as bra :) toppen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards